
Selma ve Gölgesi
peyami safa
(
(alpha)okumuş adam
27.02.2013
7/10
Çok güzel bir kitap, bayağı akıcı okumanızı tavsiye ederim.
Baskı: Selma ve Gölgesi

peyami safa
27.02.2013
Çok güzel bir kitap, bayağı akıcı okumanızı tavsiye ederim.
Baskı: Selma ve Gölgesi