D
durusu

26.02.2013

6/10

Ben fantastik romanlardan çok hoşlanmıyorum. Okumaya başladıktan sonra yarım kalmasın diye bitirdim. Ama dili akıcı kolay okunabilen bir kitap..

Baskı: Paranormal (Paranormal, #1)