kiersten white
26.02.2013
Ben fantastik romanlardan çok hoşlanmıyorum. Okumaya başladıktan sonra yarım kalmasın diye bitirdim. Ama dili akıcı kolay okunabilen bir kitap..
Baskı: Paranormal (Paranormal, #1)