V
velevki

02.03.2013

8/10

Kitap çok güzeldi.Ama epsilonun elinden çıktığı için 2. de yayımladılar ve artık yayımlamama kararı aldılar.İngilizceniz yoksa bu seriye başlamayın derim Oysa ki mercedes i sevmiştim

Baskı: Ayın Çağırdıkları