V
velevki

04.03.2013

7/10

Heyecenli,canlı bir kitaptın.İlk başta beni biraz sıktı ama sonra olaylar geliştikçe kitabı beğendim seriye devam etme kararı aldım bu tarz kitapları sevenler muhakkak okumalı

Baskı: Bazı Kızlar Isırır (Chicago Vampirleri Serisi, #1)