M
MERAL

06.03.2013

8/10

Tipik bir Nora kitabı.... fazla detay.... az diyalog..... ama yazarın kalemi başarılı..... fantastik ama günümüz.....

Baskı: Işığın Anahtarı (Key Trilogy #1)