E
ehlimana

06.03.2013

8/10

kitap güzel şeyler öğretiyor. kimseyi görünüşünden öte dışlamamak gerektiği, hiç ummadığımız şeylerin aslında bizim için güzel olabileceği gibi amaaaaaaaaaa sanırım o dönemle de ilgili bir şey bu kızlar için sakıncalı bir fikir var. yani aslında örtük ama o küçük kızlardan biri evleniyor. ve neden sadece biri? ben sonunu beraber oyunoynamaya gitmişler diye bitirdim. tavsiyem bu şekilde tamamlanmasından yana. farklı bir rol model oluşabilir keza.

Baskı: Kar Beyaz ile Kırmızı Gül