N
nobody26

17.03.2013

6/10

Tuna kiremitçiden daha güzel eserler beklerdim.Bu kitabını beğendim diyemem ama diğer kitapları okunmaya değer bir yazardır.Bunların dışında kitabın oldukça sade bir yanı vardı.

Baskı: A.Ş.K. Neyin Kısaltması?