M
melisg

02.04.2013

9/10

Güzeldi fakat her şey çok hızlı gelişmiş gibi geldi bana, özellikle de Sebastian'la olan ilişkisi.

Baskı: Karanlığın Kızı (Gods & Monsters #1)