chelsea cain
08.03.2013
bu kitap hakkında çok da yorum yapmayacağım... sadece tek cümleee : RESMEN BAYILDIM KİTABAA!!! seriymiş umarım devamı gelir... polisiye seviyorsanız hattaa sevmiyorsanız yine de okuyun :)
Baskı: Gönül Yarası (Archie Sheridan & Gretchen Lowell #1)