server tanilli
09.03.2013
Post-Marksist bakış açısı ile yazıldığı için bol bol eleştirim oldu. Ancak hiç bir şey katmadı denemez, en azından diğer post-Marksistler gibi ikna edilemeyecek durumda değildi. Post-Marksistlerin çıkışsızlığını göremeden aramızdan ayrıldı.
Baskı: Değişimin Diyalektiği ve Devrim