V
velevki

12.03.2013

7/10

çok beğenerek okuduğum bir kitap oldu.Biraz önyargılı yaklaşmıştım kitaba ama beni şaşırttı ve ayrıcada kütüphanemde "asla verilmicekler"de yerini layikıyla aldı.Okuyun pişman olmazsınız

Baskı: Kollarımdaki Yabancı (Tuzak Üçlemesi, #1)