Şu Hortumlu Dünyada Fil Yalnız Bir Hayvandır
36 saat içinde kitabınızı iki kere okudum. Okurken sürekli gözlerim doluyordu. Kitabı ikinci kez okuyuşumda hayatımla ilgili radikal kararlar aldım. Sayenizde hayatımın en keyifli otobüs yolculuğunu yaptım. İlknur İşçi, Alternatif Eğitim Danışmanlık Hizmetleri Eğitim Müdürü Okumamı tavsiye ettikleri kişisel gelişim kitapları, beni hem okumaktan hem de kişisel gelişimimi tamamlamaktan uzaklaştırmıştı. Örnekleri yabancı isimlerle doluydu, çoğu da çeviriydi zaten. Kitabınızı bir arkadaşım verdi; ayıp olmasın diye aldım. Çok güzeldi, gerçekten çok güzeldi. Hesna Bulut Bu kitabı verdiğim bütün arkadaşlarım kitap okumaktan zevk alınabileceğini öğrendiklerini söylediler. 13 yıllık hayatımda okuduğum en samimi iki kitaptan birisiydi. Kendimi ne zaman kötü hissetsem bu kitabı okuyorum; büyüleyici bir şekilde kendimi iyi hissetmeye ve hayatı sevmeye, varlığımdan mutlu olmaya yeniden başlıyorum. Teşekkürler! Ceren Demirel Lütfen kitabın üzerine Evde okunmalıdır! diye bir uyarı yazın. Kitap yüzünden metroda ineceğim durağı kaçırdım. Duygu Durak Yirmi dört yaşındayım. Hiçbir kitabı 50 sayfadan fazla okumamıştım. Kitabınızı aldım, elimden bırakamadım. Bittiğinde gecenin iki buçuğuydu. Harika bir kitap. Orçun Yıldıran
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Tüm puanları gör (302)İki kelime ile açıklayacağım. Zaman kaybı...
o kadar vasatki üstüne 100 lira isteyin.
ilk çıktığında okuduğum ve bana kitap okumayı sevdiren bir kitap...
gerçekten çok güzel bir kitap yazar zaten çok güzel bir insan. kesinlikle okunmalı
1 günde bitirdiğim o harika kitaplardan :)
Orta okulda veya lisenin baslarinda okusaymisim daha iyi olurmus.ilk kisisel kitap deneyimimdi.herhalde son da olucak
10 üzerinden 10 puanlık 1 kitap okumalısınız.
Söylenecek pek fazla birsey yok herkesin okuması gereken bir kitap,tavsiye ediyorum.
İlkokulda hocamız bu yazarın seminerlerinden izletmişti. Oradan İzgören'e bir sempatim vardı. Bu kitapla da artık bu adamı sevdiğimi söyleyebilirim. Düşünce tarzı, esprileri, bakış açısı tam benlik :) "Bedava peynir sadece fare kapanında var." "Hayata hiç isyan etmeyin. Öncelikle şunu kabul edin, hayat adil değil. Hiçbirimiz, hiçbir canlı eşit yaratılmadı. Başımıza gelenler de adil değil. Önce hayatın adil olmadığını kabul etmelisiniz. İşine akıl erdirebildiğiniz bir Tanrı, Tanrı değildir." *Hey bu arada kitabı okumayan bir ben mi kalmışım? Buradaki hikayelerin çoğunu daha önceden birileri bana anlatmıştı. Neyse ben de başka bilmeyenlere satarım :P
Okurken rahatladığınız eğlendiğiniz bir kitap, okunmalı bence
"Hayatım ne zaman yolunda gidecek?" Sorusunun beni uyutmadığı gecelerde açıp okuduğum bir yol arkadaşı.
Ara ara tekrar okunabilir bir kitap.
bu kitabı elime aldım ve nasıl bitirdiğimi anlamadım...hayatın içinden hikayelerle bazı yaşadıklarınıza yön verebiliyorsunuz..umut veriyor insana.
Elime aldıktan sonra bırakamadım.Gece uyanıp okumaya başladım bitirmeden uyuyamadım.
bu kitabı herkes okumalı ama özellikle "kitap okumayı hiç sevmem, okuyamam sıkılırım, bu yaşıma kadar okumadım şimdiden sonra mı okuyacağım ya..." diye ısrar eden arkadaşlara tavsiye ediyorum ama -sakın otobüste falan okumayın!- o kadar kendinizi kaptıracaksınız ki ineceğiniz durağı kaçırırsınız. istisnasız tüm tecrübeler bunu gösteriyor
Kesinlikle okunması gereken,pişman olmayacağız bir kitap. İnsana bir şeyler katıyor.
gelısım uzerıne :)
Sıkılmadan okuyabildiğim tek kişisel gelişim kitabıydı.
Sade bir dille anlatilmis.Cok hosuma gitti.Zaman zaman acip tekrardan okunabilcek bir kitap.
Lisede edebiyat hocam vermişti okumuştum güzel bi kitaptı tavsiye ederim :)
muazzam bir kitap.sadce bir kişisel gelişim kitabı olarak değerlendirmek haksızlık olur.tam bir farkındalık kitabı/farkında olmak istersek tabi...
Kişisel gelişim kitaplarını biliriz ve çoğu bildik şeylerden bahsederler .. Ama bu bir yönden farklı , bunda hikayeler üzerine gidiyor ve uygulanamayacak ,yapılamayacak şeylerde değil bunlar.. Eh uygulaması bizlere kalmış artık..
tavsiye edilesi.
kişisel gelişim en ender ismi.
tek kelime mükemmel :)










