Eser· Kitap

Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)

6.5/10(135)

50'yi aşkın ülkede 44 dilde okunan Türk romancı Serdar Özkan'ın kaleminden... Kalbinizin içinde mucizevî bir yolculuğa çıkmaya hazır mısınız? Kalbinizin içindeki odalarda Kayıp Gülünüzü, Ölümsüzleri, Ruhu ve Sevgi'yi aramaya? Hazırsanız, keyifli okumalar. Kanada'dan Japonya'ya, Brezilya'dan Çin'e dünyanın dört bir yanında okurların büyük beğenisini kazanan Kayıp Gül, Türkiye'de 84 hafta Çok Satanlar listelerinde kaldı, 2010 yılının en çok okunan romanı oldu. Kayıp Gül 2: Ölümsüz Kalp dünyanın en çok dile çevrilmiş romanları arasında yer alan Kayıp Gül'den esinlenilmiş, yüreğinizi ısıtacak yeni bir roman.

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)

Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)

Artemis Yayınları

304 sayfaISBN 97860545603492011-12-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

6.5/ 10
135 puan
10
19
9
14
8
16
7
25
6
16
5
21
4
8
3
6
2
4
1
6
Iika_e· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
1/1010.02.2015

sadece reklamın gücü..

Aayşenur...· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
9/1025.06.2014

yine çok güzel bir kitaptı.ama nedense okurken bazen çocuksu bazen de karışık geliyordu.ama yine de muhteşem dersleriyle beni hemen not defterime yazmaya zorlamıştı adeta.harikaydı.

TTuvubey· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
1/1010.01.2014

Okan Bayülgen'in bir programı vardı. Ortada, yüksekçe platformda, büyükçe bir masa, etrafına sunucu ve konukları konuşlanmış. Alt seviyede ve sürekli olarak masadakilerin neticelerini seyreden stüdyo seyircileri... Günlerden birinde program konukları mizahçılardı. Çağçağ, Ergün Gündüz, Erdil Yaşaroğlu, Atilla Atalay filan. Okan, Çağçağ'a anlatıyor; İtalya cumhurbaşkanı mı ne, kendisiyle en çok uğraşan mizahçıyı da ziyaretlerine beraberinde götürürmüş. "Bak gör, dalganı geçtiğin adam, nelerle uğraşıyor" gibisinden. Dedi ki, "bizim başbakan da seni gezdirse ya böyle"... Çağçağ, altta kalır mı; "ben dayanamam böyle bir şeye, piyufurrrt olurum"... Piyufurrrt'u da yanaklarını şişire şişire, ellerini oynatarak baya iyi yaptı. Ki,o zamanlar "oha falan oldum yani" lafı da daha icat olmamış, hatta belki o programdan sonra çıkmıştır. Nereye geleceğim :) İşte kitabı okurken yanakların alacağı şekil... Küçük Prensmiş, Simyacıymış, Martıymış derken hadi birinci kitabı yedik. Bu kitaba da başladık. Zaten hangi karakterin, en sonda hangi karakterle aynı olacağı baştan belliydi. Neyse... Özellikle 1 puan verdim, o da "görünsün" diye. Piyufurrrt!...

Aaoozkul· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
8/1017.08.2013

serdar özkan, kayıp gül serisini okuyun..

Kküçükkitapsever· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
10/1001.08.2013

Okurken zevk aldım. Herkese tavsiye ederim.

KKenpachi· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
2/1020.07.2013

İlk kitabın devam serisi gibi gösterilip, tamamiyle ticari amaçla yazıldığı çok açık ortada, okumayın, para vermeyin, zamanınızı harcamayın... her şeyi ilk kitabın aynısı, hikaye, konu, anlatım, toz pembe hayaller, sonsuz iyimserlik hatta bunda ''Teletubbie'' ler bile var..Güle gile Lala, Po ^^

Ssilaes· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
6/1003.07.2013

Dibe vurduğunuz bir dönemde okumaya başlarsanız hayatınızı değiştirme hususunda size anlık gazlar verebilir. İlk etaptaki muhibin hikayesi muazzam. konu örgü ve bağlamı gerçekten iyi. Eksiklikleri tabiki var. Karaketerin adı keşke diana olmasaydı.1. kitaptaki diananın küçüklüğü sandım ilk anda. Afilli kelimeler ve sığ bir anlatım hakim. Lakin 1. sinden daha çok hoşuma gitti. Aman aman abartılacak bir konusuda yok çünkü bile bile finale gidiyosun.

Yyasemin_a· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
5/1023.04.2013

bi ara okurken kendimi kişisel gelişim kitabı okuyor sandım.. pek yetişkinlere uygun olduğunu sanmıyorum, okurken de çok sıkıldım...

SSDA· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
3/1019.04.2013

ilkine göre bence hiç iyi değildi...!!!

Mmiraybutun · Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
7/1004.02.2013

Değişik bir deneyimdi benim için .

66znur· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
7/1012.01.2013

Serinin ilk kitabı kadar etkileyici olmasa da gayet güzeldi bence.

Ggrkm798· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
7/1011.01.2013

kayıp gül1e göre biraz basit olmuş.ama yinede çok güzel

Bberfin1d· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
7/1010.01.2013

Daha önce okuduğum ''Yeşil Kiraz'' kitabında olduğu gibi çocukluktan başlaması beni biraz sıkmadı değil. Fakat sonunu gerçekten beğendim.

Ssmyy_92· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
1/1004.01.2013

Bence ilk kitaptan tek farkı mekan ve zaman konu yine aynı ben okurken çok sıkıldım.

Yyaklasik3nokta14· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
5/1001.12.2012

pek sevmedim:/ biraz farklı geldi,bir de basit açıkçası

Eelroy· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
4/1004.11.2012

İlk kitaptan sonra biraz hayal kırıklığı oldu.Başından sonunu bilerek okumak hoş olmadı.Yazarın çok güzel anlatımı ve hayal gücü var,serinin 3.sü de çıkmış ama keşke artık kayıp gül dışında şaşırtıcı yeni şeyler yazsa.Kitabın tek tutulabilir yanı bence çocuklar için çok güzel bir animasyon filmi veya çizgi dizisi olabilir.Keşke görsel olarak yeniden yorumlansa eminim kitaptan daha fazla ilgi çekici olur.

Eekruya· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
2/1009.10.2012

ilk kitabı beğenmiştim ama bu kitabı çok zor okudum ..çocukların bile sevemeyeceği bir çocuk kitabı gibi..anlatılmak istenen şey güzel ama o kadar karman çorman olmuş ki kitap okunabilirliğini kaybetmiş ne yazık ki

Sstylish· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
10/1007.09.2012

Ben çok beğendim bu kitabı. Birincisinden daha güzel ;)

HHilslatur· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
10/1003.07.2012

Kesinlikle Türklerin Küçük Prensi.

BBeyaz Gölge· Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)
9/1024.05.2012

Önceki iki kitapla bağlantıları fark etmem beni gerçekten heycanlandırdı. Ve öylesine karmaşık bir şekilde ilerliyor ki Serdar Özkan'nın kitaplarında olaylar, takip etmesi heyecan verici oluyor. Düşünce tarzına ve evrenselliğine hayranım.

Benzer Kitaplar