Eser· Kitap

Bambaşka

7.6/10(121)

Kalır gibi gidişlerini izledim önce, sonra gider gibi kalışlarını… Ve anladım ki ne sen gidebiliyorsun ne ben kalabiliyorum. Öyle bir hayat yaşıyoruz ki şimdi; ağlamak gülmenin mahkumu, gülmek ağlamanın gardiyanı gibi sanki… Ve anladım ki ne seninle ağlayabiliyorum, ne de sensiz gülebiliyorum. Belki de sen aşka aşıktın, ben üstüme alındım bilmiyorum. Bir gün gerçekten seni terk edebilecek miyim onu da bilmiyorum. Üzerine sinen benin kokusunu duymadan yaşayabilecek misin?.. Çünkü, senden geriye sadece sen kalana dek terk edilmiş olmuyorsun. İnsan yaşadığı anın değerini yaşadıklarından ötürü değil, neler yaşayacağını bilmediğinden ötürü bilmez. Seni çok seviyorum; bir gün seni terk etme gücümü kendimde bulup bulamayacağımı bilmeye bilmeye... Anlıyor musun? Gel “biz” olalım demek kolay… Benimle hiç olur musun?

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Bambaşka

Bambaşka

Destek Yayınevi

230 sayfaISBN 97860544559972012-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.6/ 10
121 puan
10
40
9
11
8
16
7
17
6
12
5
13
4
8
3
2
2
1
1
1
FFidan AFŞİN· Bambaşka
6/1019.12.2014

Sözler o kadar anlamlıydı ki...

SSudaba· Bambaşka
10/1006.11.2014

"Harfler imparatorlugunfan yapilmis bir aski cizmek " diyordu kitap okumaya .....coook guzel .. Bu kitabi cok sevdim.. Arda , Aykut hikayesini daha cok..

Cciceklimisra· Bambaşka
7/1019.10.2014

Kahraman Tazeoğlunun sevdiğim iki kitabından biri. Kendimi bulduğum satırlarının fazlalığından ötürü.

__cancan_· Bambaşka
10/1010.10.2014

Hepsinin ayrı bir güzelliği var bunda tabi BambAŞKa :)

Ssebokolo· Bambaşka
7/1025.07.2014

gayet güzel bir kitap.

NNur_Duru· Bambaşka
9/1031.03.2014

Kahraman Tazeoğlunun okuduğum ilk kitabı. Çok etkilenmiştim. Şimdi okusam o kadar etkilenir miyim muallak fakat okurken sıkılmayacaksınız.

BBusraOzz7· Bambaşka
10/1005.12.2013

Kahraman Tazeoğlu vazgeçemediğim tek yazar. Bütün kitapları favorim ve bir solukta okudum. ♥

ZZehraDemirkale· Bambaşka
2/1018.09.2013

Kahraman Tazeoğlu'nun niye okuduğumu bilmediğim kitabı..

ÖÖzgenrstt· Bambaşka
10/1008.07.2013

Okuduğum en muhteşem kitap. Bundan sonra okuduğum kitaplarda 10 yıl geçse bile bu kitabı arıcam ben. Beynimin her hücresine yerleşmiş gibi. Çok fazla etkisinde kaldım. Dakikalar önce bitirdim ve kendimi çok fazla eksik , yarım hissediyorum sanki. Bunun içinde Nihal'ime defalarca kez teşekkür ediyorum. Bu kitabı onun sayesinde okudum. Yoksa ' sadece bi kitap' diyip geçecektim.. Sadece bi kitap değilmiş işte. Fazla anlam taşıyan kitapmış. Okudukça , sayfalarını çevirdikçe ağladım ve anlam buldum her sayfasında. Okumazsanız çok büyük bi kayıp olur. " Keşke her şey her yere dağılmasaydı böyle. Keşke biz hep biz kalsaydık. Biz olabilmek uğruna "Ben"lerimizi kaybetmeseydik.Ölürcesine mutlu olmayı dilemek yerine , mutlu ölümlerle bu aşkı bitirebilseydik." "Hayat mutlu anılarımızın bedelini mutlaka öder." "Her yalnızlığın bir sahibi var "derdi. Derdide giderdi ama. O hep giderdi zaten.Gelmesi vardı ama kalması yoktu onun.Her gelişinde gitmeleri saklardı valizinde. Bir vardı , bir yoktu. Ve ben hayalimdeki aşka tutunup gerçeğinden ayrılıyordum her sefer. "

Aataskiran34· Bambaşka
10/1022.06.2013

Aşk kitabı okumayan birini bile ilk sayfalarında ağlatan bir kitap, artık gerisini siz düşünün.

FFatma Demirarslan· Bambaşka
10/1008.05.2013

Aşk arıyorsan bir kitapta mutlaka okumalısın .

Hhamza aydoğan· Bambaşka
8/1031.01.2013

Öyküleri okurken sanki her cümlede insanın kalbi kırılıyor. Neresinden baksam burkucu bir kitap. burkucu.

SSema Özdemir· Bambaşka
10/1011.01.2013

HARİKA BİR KİTAP.....

Aayisigi· Bambaşka
8/1006.01.2013

Herkesin kesindin biseyler bulabilecegi bir kitap, cok begendim. Bana okumayi sevdirdi Tazeoglu :)

Mmelikenes· Bambaşka
9/1007.12.2012

çok hoş bi kitap yazarın sıkmadan anlatımı içinde ki küçük sözler falan gerçekten iyiydi...

DDidem· Bambaşka
10/1024.11.2012

Yazarın Başka adlı kitabı kadar, belki de daha çok severek okudum. Kahraman Tazeoğlu kalemini ve cümlelerini sevdiğim bir yazar...

Tturuncusevmem· Bambaşka
8/1022.09.2012

Her insanın mutlaka bir şeyler bulacağı,sizi alıp götüren bir kitap

4/1009.08.2012

Cümleler birbirlerini tamamlamıyor. Kitap sanki ayrı ayrı cümlelerden oluşmuş. Arada yazılmış öyküler olmasa özlü sözler kitabı olacakmış.

Kkevserk· Bambaşka
10/1017.06.2012

Kahraman Tazeoğlu'nun en güzel kitabı :) hepsi çok güzel ama bu kitap Bambaşka :)

MMandalinaKokusu· Bambaşka
6/1022.05.2012

İlk defa okuduğum Kahraman Tazeoğlu kitabıdır. İçinde ki bazı kısa hikayeler hoşuma gitti.

DDerya Gülşan· Bambaşka
9/1021.05.2012

Kesinlikle Bambaşka..

Benzer Kitaplar