Soldan İkinci Mezar (Charley Davidson, #2)
Yarı zamanlı dedektif tam zamanlı ölüm meleği Charley Davidson yine işbaşında... İyilerin kahramanı kötülerin korkulu rüyası… Yarı zamanlı dedektif tam zamanlı ölüm meleği Charley Davidson yine işbaşında... Charley bu kez ardında şifreli bir mesaj bırakarak ortadan kaybolan Cookienin arkadaşı Mimiyi bulmaya çalışıyor. Miminin arkadaşları art arda ölüyor; izler Charleyyi ünlü bir politikacıya götürüyor. Charleynin gizemli âşığı Reyes ise ortalarda yok. Charley onu en son yoğun bakım ünitesinde bırakmıştı. Ama Reyes oradan kaçtı ve insan bedenini artık Charleyye göstermiyor. Çünkü iblisler onu kullanarak Charleyye de ulaşabilir, yani cennete giden yolu bulabilirler, ki bu dünyanın sonu olur. Başı beladan bir türlü kurtulmayan Charley her şeye rağmen hâlâ eğlenceli... Ve hâlâ Reyesa âşık...
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(8)
Tüm puanları gör (33)#CharleyDavdson #Serisinin 2.kitabidir. Ilk kitabin bittigi yerden 1.hafta sonrasi olarak hikayemiz baslamakta. Charleyin kapi komsusu ayrica sekreteri ve en.iyi arkadasi olan Cookie'nin kiz arkadasi Miminin kaybolmasiyla hikayemiz baslar. Charley ozel dedektiftir. Ayrica kendisi ölüm meleğidir. Ölulerle konusur ve inlarin cennete gitmesi icin icinden gecmleri gerekmetedir. Charley her zamanki gibi kotulerin pesinde ve kotulerde onun pesinde. Aksiyon tam gaz devam ederken bir taraftan Reyes'in nerde oldugunu bulmaya calismaktadir. Reyes yani Rey'aziel dir. Şeytanin oglu. Ayni zamanda ölüm melegine aşık kötü cocuk 😍 Neyse sanirim bukadar ayrinti.kafidir birazda alinti sonra kapanis 😁 // " isini bolmek hic hosuma gitmiyordu ama... " Reyws beni dinliyormusun?"dedim.Basini kaldirip sehvetli bir gulumsemeyle,"Dinliyorum"dedi."Neyi?Belimden asagaya hucum eden kanin sesini mi?!"/"Cunku nefes almamin sebebi sensin"/"Ulusal alaycilar toplulugu, sanki destege ihtiyacimiz var da."/ "Ve insan beneni olurse Cehennem atesilerinden ne olmak icin dogduysa. Olacak."\\
Cok eglendigim bir kitap oldu.1.kitabi aratmadi. Eger hos vakit gecirmek ve ilginc bir konu hakkinda okumaksa amaciniz bence en iyi tercihler arasinda olacak bir kitap
Charlie Jean Davidson İdol alınacak insan diyorum. Seriye uzun süredir devam edemiyordum bu yüzden bunu okumadan ilk kitabını tekrar okudum. Evet hala komik ve eğlenceli! Kesinlikle bir şans verilmesi gereken bir seri hayatınıza biraz action ve komedi arıyorsanız iyi okumalar dilerim..;)
"Başına bela almaya uğraşma. Bela bedava ve başının nerede olduğunu biliyor." ;)
ghost whisperer tadında bir roman.
Evveeet,Kitap bitmiş bulunmakta. Eğlenceli ve sıkmayan bir kitaptı, yer yer güldürdü, hemde baya güldürdü :)) Kitapta Reyes'ın gözüktüğü yerlerin bu kadar az olması büyük bir hayal kırıklığına yol açtı, kitap boyunca istediğim kadar göremedim onu sahnede. İlk kitabı okuduysanız ve beğendiyseniz bu kitabı da okumalısınız, macera hız kesmeden devam ediyor. Ama belki siz de benim gibi reyes'ı biraz daha sık görmek isteyebilirsiniz. İkilinin arasındaki ilişki biraz geri planda kalmış, aksiyon ön plana çıkmıştı. Hani sanki daha yoğun bir aşk görsem daha iyi olacak gibiydi...
UZUN UZUN YORUM YAZMIYORUM... TEK KELİME İLE MUHTEŞEMMMM!!!!
İlk kitabı ne kadar beğenmiştim oysa .Kitap fena değildi ama yazar ilk romanda bazı konuları ikinci romanda değiştimiş mesaela charleyin annesi öz'dü ikincide üvey olmuş ve konular birbirine fazla girmiş bu da okuyucunun dikkatini dağıtıyor .Reyesle olan ilişisi ile havada kalmış aralarındaki tutkuyu verememiş oysa beni çeken şey ilk romanda reyesin şeytanın oğlu olması ve charleyin cennetin kapısının anahtarı olması çekmişti.Yine de hakkını yemeyelim yazar bu kitapta biraz daha ayrıntı vererek reyes hakkında yeni bilgiler veriyor ve anlıyoruz ki reyes de cehennemim anahtarı konu ilgi çekici oluyor ama yazar bir türlü bu konuyu doğru düzgün işleyemediği için konu dağılıyor.kitaba bir şans daha vericem 3. romanı da okuyacağım ama aynı şeyler devam ederse devam etmeyi düşünmüyorum açıkcası.
Benzer Kitaplar

İlerden Üçüncü Mezar (Charley Davidson, #3)

Kolay

Ateş Laneti (Gece Prensi, #1)

Sağdan Birinci Mezar (Charley Davidson, #1)

Gece Yarısı Tuzağı (Gece Yarısı Nesli, #5)

Arzuların Esiri (Immortals After Dark, #2)

Tutkuların Pençesinde (Immortals After Dark, #3)

Kusursuz Kimya
Ejder Ateşi (Draki, #1)

Kimse Acınacak Kadar Masum Değildir

