Eser· Kitap

Karanlık Öyküler

7.3/10(69)

King'den, daha önce yayınlanmamış ya da yalnızca internet üzerinden ve kaset olarak okuyucuya sunulmuş on dört öykünün yer aldığı yeni bir koleksiyon.

Baskılar2

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Karanlık Öyküler

Karanlık Öyküler

ISBN 9789752103139
Karanlık Öyküler

Karanlık Öyküler

463 sayfa

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.3/ 10
69 puan
10
5
9
7
8
18
7
23
6
8
5
7
4
1
3
0
2
0
1
0
Mmetropolitan· Karanlık Öyküler
10/1030.06.2015

Stephen King' in, roman yazmakta olduğu kadar, kısa öykü yazmakta da ne kadar usta olduğunu, bu kitapla bir kez daha anlıyoruz. Her hikaye başlı başına mükemmel bir sürükleyiciliğe sahip... Okunmaya değer güzel bir kitap...

KKobay· Karanlık Öyküler
7/1003.09.2013

Stephen King'in 14 farklı hikayesinin bulunduğu kitap genel olarak iyiydi.Öyle çok sıkıcı vs. hikayeler yoktu 2-3 tane sıkıcı var okadar. Dört numaralı otopsi odası,Siyah giysili adam,Elaurianın küçük hemşerileri,Gotham Cafede öğle yemeği,1408, ve Lunapark trenini beğendim öykülerdi.

MMidkema· Karanlık Öyküler
5/1007.06.2013

Canan Kim'in çevirisiyle okumuş olmak büyük şans. Kara Kule'nin ''0.5''i olarak görülen ''Eluria'nın Küçük Hemşireleri'' öyküsünü Nejat Ebcioğlu'ndan okumak istemezdim. Ön sözü çok samimiydi. Hayatına ışık tutmadan geçemedi. Öykü derlemelerinde en fazla üç öyküsünün iyi olduğu yazar, benim gözümde bu geleneğini yine sürdürmüş. ''Eluria'nın Küçük Hemşireleri'', ''Siyah Giysili Adam'' ve ''Sadece Fransızca Tarif Edebileceğiniz O His'' fark edilir oranda iyiydi. Övülen ''1408'' öykücü kimliğimdeki beni tatmin etmese de çoğu ''Sadık Okur''u sevindirecektir.

GGezgin· Karanlık Öyküler
8/1030.03.2013

Otopsi hikayesi beni benden aldı.

SSelin Esen· Karanlık Öyküler
5/1009.02.2013

Yarı yarıya iyi denebilecek bir kitap. Bazı hikayeler var ki gerçekten okutuyor kendini ama bazısı var ki; "daha kaç sayfa var yaa.." diyorsun. ı-ıh, öneremiyorum şahsen.

Yyusufgenc· Karanlık Öyküler
7/1010.09.2012

Bazıları Çok iyiydi. Ama bazıları varki zar zor bitirdim. o kadar yani.

DDewilAhmet· Karanlık Öyküler
6/1013.04.2012

Bazı hikayeler çok güzeldi ama çoğu çok kötüydü.

Benzer Kitaplar