Eser· Kitap

Neydik Ne Olduk?

7.5/10(2)

Dünyamızda milyonlarca yıldan bu yana sayısız canlı türü ortaya çıkmış, sayısız canlı türü yok olmuştur. Çok eski zamanlardan bugüne gelebilen canlı türleriyse ilk hallerine göre oldukça değişmiş, evrimleşmiştir. Bu evrimleşme, doğanın tüm canlılarına uyguladığı seçme sınavını başarıyla geçmenin bir koşuluydu aslında. Ve Darwin buna Doğal Seçme dedi. Doğal Seçmede evrimleşebilenler hayatta kaldı ve bugüne kadar geldi.Bundan otuz milyon yıl önce paropitek denen çok gelişmiş maymunlar tropikal ormanlarda yaşıyordu. Bunlar hem bugünkü şebek ve orangutanların, hem de Diryopiteklerin ataları oldular. Diryopiteklerse evrimleşerek insan, goril ve şempanzelere dönüştüler. Bizim atalarımız bu diryopiteklerdi.

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Neydik Ne Olduk?

Neydik Ne Olduk?

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.5/ 10
2 puan
10
1
9
0
8
0
7
0
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Öözgür geleçek· Neydik Ne Olduk?
5/1011.05.2014

İnsan evrimi ve ilk ticaretin ortaya çıkışı yönünde okunması gereken güzel bir kitap.

Benzer Kitaplar