Eser· Kitap

Asıl Adı Atiye

8.2/10(33)

Akıcı uslubu ve sade anlatımı ile soluksuz okunacak bir roman. Hikayenin geçtiği dönem ve gerçekte yaşanmış olması ayrı bir haz veriyor. Türkan Şoray Sıdıka Hanım romanı için mükemmel demiştim, Asıl Adı Atiye mükemmelden de öte. Doç.Dr.Naci Onur Fırat Üniversitesi Edebiyat Kürsüsü Bu hikaye, benim ailemin yaşadığı bir hikayedir. Bir kısmını bizzat yaşadım. Geçmişe ait olan kısınlarını ise yaşanların kendilerinden bizzat dinledim. ben sadece olayların olabilirliğini zaman ve mekan açısından araştırdım. Asıl Adı Atiye, bir biyografi değildir. Bir romandır. Her olay bire bir anlatılmamış olabilir. Hayalgücüm bazı yanılgılara düşmüş olabilir. Adını değiştirerek kullandığım çok az aile veya kişi vardır. Diğerleri kitapta geçen lakapları ve isimleri yaşayan aileler ve kişilerdir. Naşide Gökbulak

Baskılar3

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Asıl Adı Atiye

Asıl Adı Atiye

354 sayfa
Asıl Adı Atiye

Asıl Adı Atiye

Nemesis Kitap

355 sayfaISBN 97860553952092011-11-01
Asıl Adı Atiye

Asıl Adı Atiye

ISBN 9789758823499

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.2/ 10
33 puan
10
10
9
5
8
9
7
4
6
3
5
1
4
0
3
0
2
0
1
1
Kkarperisi· Asıl Adı Atiye
10/1020.08.2015

Bir an bile elinizden bırakamayacağınız harika bir kitap. 329. sayfaya kadar tuttuğum gözyaşlarımı artık tutamadım.

YYeşim Erden· Asıl Adı Atiye
9/1008.04.2015

Büyük keyifle okuduğum bir kitaptı. Parmakla gösterilen, başarılı bir kadının hazin sonu...

Ookursever-nejla· Asıl Adı Atiye
10/1023.01.2015

Okumaya başlarken kitabı daha önce okuyan çevrem , bana okurken elimde mendil bulundurmamı söylemişti. Zira o kadar hazin bir hayat hikayesi ki hüzünlenip ağlamamak elde değil. Ne oldum dememeli ne olacağım demeli insan sözünü bir kere daha vurgulayan bir roman. Harika bir anlatım. Mutlaka okunmasını tavsiye ederim.

Fferraricemil· Asıl Adı Atiye
6/1029.06.2014

Ne oldum demiyeceksin,ne olacağım diyeceksin.Bu sözün tipik bir örneği bu kitapta görüyoruz.

Kkamino· Asıl Adı Atiye
8/1029.03.2014

Sıdıka Hanım kitabının devam kitabı fena değildi.

Sseda calman· Asıl Adı Atiye
10/1020.11.2013

Bir solukta okunası,enfes bir başyapıt...

EExlibriS· Asıl Adı Atiye
8/1015.06.2012

Sıdıka Hanım kitabından daha etkileyici buldum.Yaşananların gerçek olması hikayeyi daha da çekici yapıyor.Oldukça hüzünlenerek okuduğum bir kitaptı.Akabinde Rahmi Bey kitabını okumalısınız.

Benzer Kitaplar