Eser· Kitap

İki Kişilik Yalnızlık

6.8/10(61)

Okudukça yazılanların gerçekten yaşanmış olduğunu tekrar tekrar düşünmekten, hüzün ve öfkenin sınırlarında gidip gelmekten ve Bunlar gerçek olmamalı! demekten kendinizi alamayacaksınız. Yaşadığım gerçekler beni sevdiğim erkeğin peşinden sürükledi.Peşinde sürüklendiğim sevgim ise bana ihanet etti. Birçok evli kadına ihanet ettiği gibi. İçimdeki o güzelim neşeli kız çocuğu genç bir kadına dönüşemeden, çok bilmiş bir kadın oldu. Çoğu zaman bu bilmiş kadından nefret ettim. Çünkü o neşeli kız çocuğunu her defasında susturmasını bildi o çok bilmiş kadın. Sevdiğim erkeği, onunla birlikte çıktığım bir yolculukta bir süre sonra kaybettim. Daha sonra ona kızgın oldum hep. Ona defalarca söylemiştim; ne olursa olsun elimi bırakma diye. Sensizlikten korkarım diye...

Baskılar2

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

İki Kişilik Yalnızlık

İki Kişilik Yalnızlık

325 sayfa
İki Kişilik Yalnızlık

İki Kişilik Yalnızlık

ALFA

215 sayfa

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

6.8/ 10
61 puan
10
13
9
4
8
6
7
14
6
6
5
10
4
1
3
3
2
1
1
3
Nneşekutlu· İki Kişilik Yalnızlık
6/1011.08.2016

Çok genç yaşta tanışıp aşık olan Zehra ve Zafer'in evlilik yolculuğu. Zaferin pratisyen hekim olarak Şarkışlaya gitmesi ile başlayan, Zehra'nın çalışmak ve kendi isteklerini yapmak ve ertelemek arasındaki gitgelleri, iki çocuk, kariyer planları, aldatma, Zafer'in kendini dine vermesi. kolay okunan, okurken merak ettiren, ama çok derinliği olmayan bir kitap.

Uumay33· İki Kişilik Yalnızlık
5/1004.11.2014

saçma bir kitaptı ama okunabilir tabii sıkıcı değil

GGozdeguner· İki Kişilik Yalnızlık
7/1026.08.2014

Kitabın tek albenisi gerçek bir yaşam hikayesi olması. . Bunun dışında kitap her ne kadar akıcı olsa da eksik çok fazla şey var..

DDuygum· İki Kişilik Yalnızlık
8/1025.12.2013

akıcı, acıklı, ben konuyu ve işleyişini beğendim..

NNefes· İki Kişilik Yalnızlık
10/1022.10.2013

Süper bir hikayeydi.

Ttarih84· İki Kişilik Yalnızlık
8/1008.06.2013

Çok sarsımdım kitap yeni bittti ben de bittim yazık oldu çok yazık. Günümüzün zayıf noktalarımızı nasıl ele geçirildiğinin kanıtı şu günlerde bu kitabı okumuş olmak da manidar doğrusu. Bu kadar duyuyoruz neymiş yahu bu kitap dedim kimse de içeriğinden bahsetmedi yaşanmış bir olaydan kurgu dediler iyi ki de bahsedilmemiş çok iyiyidi keşke 500 sayfa olsaydı da daha derinlikli yazılabilseydi.

Eevamerve· İki Kişilik Yalnızlık
1/1019.04.2013

Çok yüzeyel,sığ,türk filmi tadında. Hikaye güzel ama maalesef, olmamış.

Ssemelsu· İki Kişilik Yalnızlık
5/1030.01.2013

başka okunacak bir şey bulunamadığında belki

Eenginyilmz· İki Kişilik Yalnızlık
5/1009.08.2012

Sinan Akyüz'ün kitaplarını beğeniyorum ama biraz sıradan geldi. Belki de önce 'İncir Kuşları' ve 'Piruze' yi okuduğumdan olabilir.

KKelebeğin Hisleri· İki Kişilik Yalnızlık
7/1008.08.2012

çok sinir olduğum bir kitaptı.

Benzer Kitaplar