Eser· Kitap
Yazışma
Kızma ama batan gemiyi terk ettikten sonra ummana sığınmaya çalışan sıçanların çaresizliğini sezdim hikayende. Birde bu yüzleşme-yozlaşma meselesini kendini aklama, temize çıkarma gayretinin "güzelleme"si olarak görmeye devam ettiğini. Kendisiyle yüzleşmeyi başaramamış olanların yüzleşme üzerinde kalem oynatmaya bu kadar hevesli olmaları sence de hazin değil mi? Ya kendi yozlaşmasını toplumsal yozlaşmanın doğal ve kaçınılmaz bir uzantısı olarak görmek suretiyle "elden ne gelir" limanına demir atmaya kalkanlara ne demeli? İtiraf et ki başka numaralar bulmak zorundasın artık. Merhaba!!!
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Henüz puan verilmemiş.
Yorumlar
Henüz yorum yok.











