Eser· Kitap

Oniks (Lux, #2)

8.8/10(212)

Daemon'la aramızda bir uzaylı bağı olmasının muhteşem olduğunu düşünüyorsanız, yanılıyorsunuz. Gerçi bu bağa rağmen ona direnmeye kararlıyım. Ama bunu yapmak hiç de kolay değil çünkü Daemon (kahretsin!) gittikçe gözüme daha da taş gibi görünüyor. Üstelik bu sefer Arumlardan çok daha büyük bir problemimiz var. Savunma Dairesi kasabada. Eğer Daemon'ın yapabildiklerini keşfeder ve benim de onunla bağım olduğunu anlarlarsa ikimizi de mahvedecekler. Bu arada okula yeni biri geldi ve herkesten gizlediği bir sırrı var. Bana neler olduğunu biliyor, yardım da edebilir ama bunun için (sanki mümkünmüş gibi) Daemon'a yalan söylemeli ve ondan uzak durmalıyım. Kimi kandırıyorum ben?! Kimse sonsuza kadar yalan söyleyemez. Ultra yakışıklı ve ultra odun Daemon Black geri döndü! Lux serisi, Obsidiyen'den sonra 2012'nin en iyi genç yetişkin kitabı seçilen Oniks ile tam gaz devam ediyor. Daemon'a karşı koymanın imkânsız olduğunu artık siz de çok iyi biliyorsunuz...

Baskılar3

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Oniks (Lux Serisi 2)

Oniks (Lux Serisi 2)

Dex Yayınevi

396 sayfaISBN 97860509142832013-04-01
Onyx (Lux, #2)

Onyx (Lux, #2)

Entangled Teen

366 sayfa2012-01-01
Oniks (Lux, #2)

Oniks (Lux, #2)

DEX

396 sayfaISBN 97860509142832013-04-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.8/ 10
212 puan
10
82
9
57
8
40
7
19
6
6
5
7
4
0
3
0
2
0
1
1
Iilkayozgur· Oniks (Lux, #2)
8/1030.05.2015

Merak uyandırma açısından ilk kitaptan daha iyiydi ancak karakterlerin davranışlarında bazı tutarsızlıklar vardı. Karakterleri gerçekten çok seviyorum ancak bazı davranışları beni benden aldı ve şimdi hafiften sinir etmedi de değil.Sonuysa Allah Allah diyeceğim bir şekilde bitti. Öyle biteceğini tahmin etmiştim ama serinin diğer kitaplarında yazar olayları nasıl bağlayacak hiçbir fikrim yok ve merak ediyorum. Bu seriyi hala okumadıysanız ki ben de çok geç okuduğumu düşünüyorum , mutlaka okuyun derim. Yorumumun tamamı için bloğumu ziyaret etmeyi unutmayın : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/05/oniks-kitap-yorumu.html

CCkmksm· Oniks (Lux, #2)
9/1010.02.2015

Kitabı bir iki gün önce bitirdim ama o "son"un etkisinden çıkamadım.Çıkmak istemiyorum da zaten.Bunun yanında kitabın "Bonus Sahneler" bölümüne de bayıldım. Öncelikle kitabın başlarında Kathy'ye sinir oldum,bilmiyorum bir tek ben miyim bunları hisseden.Genelde serilerin ikinci kitaplarında böyle sinir bozucu şeyler olur.Mesela Kathy'nin Dee'yi çok ihmal etmesi,Blake'e güvenmesi ki ben kitaba dahil olduğu an anlamıştım onda bir şeylik olduğunu,sonuncu ve en önemlisi ise Daemon'ı sevdiği halde boşu boşuna inkar etti,arada Daemon'ı incitti,kavga etti.Çok inatçı bi' kız.Ben aslında severim böyle kızları ama konu Daemon olunca biraz sinirlendim sankim ☺️ Kitabın son 100 sayfası çok heyecanlıydı,sevdim.İşte bana böyle kitaplarla gelin,zira aksiyona bayılırım.Aksiyon türünde çok çok daha iyi kitaplar tabii ki okudum ama bu kitapta fena değildi hani o yönden 😄 Kitapta bir bölüme az kaldı ağlayacaktım ve o bölümde Blake'ten nefret ettim.NEFRET! O olayı ne kadar çok söylemek istesemde ağır bir spoiler olurdu,hem de çok ağır.Ama okuyanlar bilir,çok üzüldüm. Bakalım serinin devamında ne olacak çok da merak ediyorum ve doğruca üçüncü kitaba başlamayı düşünüyorum.Yer yer sinirlensem de,sıkılsam da güzel bir kitaptı diyebilirim.😁😄

Bbayanelit· Oniks (Lux, #2)
10/1027.12.2014

Daemon Black geri döndü... 1 aydır beklediğim kitabıma kavuştum ne kadar yazılı haftam olsa da en kısa sürede bitirmeye çalıştım ve bitirdim de.Tek kelimeyle Bayıldım ama hala beğenmediğim bir şey varr olaylar biraz da Daemo'ın ağzından anlatılsaydı keşke anlatılan sadece bir kısım varr ama yinede kitabı şiddetle tavsiye ediyorummm...

Hhennamey· Oniks (Lux, #2)
8/1023.07.2014

Obsidyeni daha çok seviyorum.Oniks bana daha yavan geldi.Hala çok komik,hala akıcı.Ama obsidyendeki tat daha farklıydı.Yine de okunur tabiki.Jen bu her türlü okutur.

Ddisentanglement· Oniks (Lux, #2)
9/1023.06.2014

seri muhteşem eğlenceli,akıcı,komik yok yok

Ddoğa ece· Oniks (Lux, #2)
10/1010.06.2014

nasıl bu kadar bir kitap olabilir bu kitabı mükemmelin ötesinde buluyorum en sevdiğim seri o kadar çok kitap okudum ki bu skor çok büyük bir başarı deamonun hastasıyım

Kkokuluayraç· Oniks (Lux, #2)
8/1012.04.2014

kapakta resim koymaları yine hoşuma gitmedi ama yinede sorunsuzdu . bir solukta okudum .. blogumdada bahsettim hatta :))

RReyhanirem· Oniks (Lux, #2)
10/1001.01.2014

Ultra yakısıklı ve ultra odun daemon black geri döndü !

HhAnAJks· Oniks (Lux, #2)
10/1031.12.2013

Jennifer L. Armentrout !!! Sen Nası bi Kadınsın ve Nasıl bir Hayal gücün var söyle bana ! Nası bi öküz yada Odun kendini bukadar sevdire bilir Yada Nası bi Öküz Bukadar fazla Seve bilir söylermisin ßana ? ! Kayt & Deamon !!! Ah Hanqimiz Kayt'in yerinde olupda bu Öküze Sahip olmak istemeyiz ki ? ! Kitabı ilk aldığımda yorumları çok hoşuma gittiği için almıştım . kitaba başladığımdaysa hah dedim kapaktaki söz ne kadarda doğru çekici karizmatik hoş ama Öküz ! Ama bu Öküzlüğünün altında öyle bir adam yatıyorki .! Kimse kendine engel olamıyor ona karşı ! ki bu benim içinde çok sevdiğim seriler arasına girmesinin başka bir sebebi Bayan Karakteri benimsemem olmuştu 2 kitap Haricinde ... Nası bi inatçılıktır o nasıl bir inkardır é! Ah Tanrım !!! Gelde delirme ! Kökenin çıkmasını tam tamına 7ay bekledim Yok böyle birsey resmen çıldırdım Şimdide 5 kitap için çıldırma noktasındayım Agustosa Kadar kim Dayana bilirki ya !!! Kendimi merakımım kontrol altında tuta bilmek için baştan baştan baştan Fetediyorum Lux'u ... ßu seri kesinlikle filmi çelicek bir seri fakat kesinlikde orjınal bir film olmalı baştan savma birşey kesinlikle olmamalı okuyucuların beklentılerı çok yuksek olucaktır ve bu beklentılere uygun bir film olması gerekmektedir. Kitap içinde alıntı yapmak yada çok fazla detaya girmek istemiyorum alıp okumanızı bunu heycanı kitabı okurken tatmanızı tavsiye ediyorum !!! Jennifer L. Armentrout Sen Harika bi yazarsın !!! Yeni seriside kesinlikle harika olucaktır ...

BBelward· Oniks (Lux, #2)
9/1029.12.2013

Opaaaal! Yaa! Bi de o doğru yapma kısmında Dawson Daemon'un yerine mi geçti diye düşündüm :D

Ffunda coskun· Oniks (Lux, #2)
9/1020.12.2013

Super bir seri

GGÜLÇİN· Oniks (Lux, #2)
8/1007.12.2013

çok zevkli bi seri eğer fastastik şeyler ilginizi çekiyorsa biraz da olsun dünyada yalnız olmadığımızı düşünüyorsanız çok ilginizi çeker eminim...

Bbookwormzombiie· Oniks (Lux, #2)
10/1023.11.2013

"abi çok iyi yaa" Kat ilk kitapta geldiği kadar itici gelmiyor,hatta hiç itici gelmiyor.O işkence bölümlerinde bir garip oldum x(

GG_and_P· Oniks (Lux, #2)
10/1023.11.2013

Daemon ne kadar öküzse , Katy 'de o kadar dengesiz. Katy ne istediğini bilmiyor bence. Daemon'dan hoşlanıyor ama ondan kaçıyor. Kaçmasının da haklı sebepleri var aslında ama bunu söylersem spoiler olur :) Okuyun siz :) Bu arada bu öküzü çok sevdim ben :) * Bu kitapta kafama takılan bir çok soruyla karşılaştım ve 3.kitabı okumak için sabırsızlanıyorum diyebilirim. Daemon ile Katy didişmeleri bu kitapta da çok güzeldi. Eğer bu seriyi okumadıysanız bir an önce başlayın derim :)

AAyşenur KURU· Oniks (Lux, #2)
10/1022.11.2013

Hem kahkaha atmak,hem kafayı yemek istiyorsanz bire bir derim! :D Heyecandan kalbim duruyordu okurkeennn!!

EElysion· Oniks (Lux, #2)
9/1013.11.2013

deamonnn... :)

GGoldenlibrary· Oniks (Lux, #2)
10/1027.10.2013

Bu uzaylıya bayılıyorum :D

Ppinaryalcinnn· Oniks (Lux, #2)
10/1021.10.2013

Obsidiyen gercekten harikaydı bu kitabıda en kısa zamanda almak isterim

AANİTA · Oniks (Lux, #2)
10/1028.09.2013

Harika bir seri harika bir ikinci kitap kesinlikle tavsiye ederim :) ahhh Deamon sen harika bir uzaylisin ♥

II was a Cullen· Oniks (Lux, #2)
10/1010.09.2013

Seri tüm keyifi, heyecanı ve maceralarıyla tam gaz devam ediyor!!! Daemon'un öküzlükleri de öyle =D Ama çocuk çabalıyor Katy biraz yardımcı ol sende =D Bu seride en sevdiğim şeylerden biri de sonuna ekledikleri; aynı bölümleri bir de Daemon'ın ağzından anlatan kısımlar oldu. Ah Daemon ah! Kabasın falan ama yakışıyo sana =D

OOnly· Oniks (Lux, #2)
6/1002.08.2013

Kitabın teması uzaylılar ama uzaylıları çok az görüyoruz. Daha çok Daemon daha az Katy istiyorum :(

Bbeyaz_whovian· Oniks (Lux, #2)
10/1030.07.2013

ahh blake ! kitabın en başından gıcık olmuştum zaten çocuğa >:O ah katy ah ne olurdu sanki daemon'u dinlesen, ölür müydün yani !! senin yüzünden gitti güzelim adam (gerçi kitapta pek bahsi geçmiyodu) ama kıyamam ben dee'me :'( dawson dawson dawson hadi bakalım ne çıkıcak şansımıza , daemon gibi ruh öküzü mü yoksa tatlı romantik mi ? bi an önce opal'e başlamam lazım merak ediyorum dawson'ı

Ffndkkk· Oniks (Lux, #2)
9/1022.07.2013

kesinlikle harikaydı..en kısa zamanda opal ve diğer kitaplarını da okumak istiyorum.. :)

Iinci· Oniks (Lux, #2)
10/1020.07.2013

İşte Lux Serisinin 2. kitabı Oniks'te bitti... Bu kadının kaleminden olan kitapların nedense bitmesini istemiyorum :) Obsidiyen'i okuduktan sonra Oniks'in hemen çıkmasını istemiştim ama çıktığında da alıp okumam pek mümkün olmadı derken bir baktım Opal'de çıkmış :) Bunu fırsat bilip ikisini de aldım peş peşe okuyacak olmanın verdiği bir tatmin hissiyle Oniks'i bitirdim. Genelde serilerde hep bir önceki kitap bir sonrakinin yanında sönük kalır...bir sonraki daha cazip ve olaylı ve içine çeker şekilde olur ya da ben öyle hissediyorum. Ancak bunda öyle bir şey hissetmedim. Obsidiyen'i okurken de Oniks'i okurkende hep aynı seviyede, aynı akıcılıkta sürükleyicilikte ve aynı olaylı döngüde ilerlemesi beni oldukça memnun etti. Ki Opal'de de aynısı olacağından eminim. Öncelikle yazarın kalemine kısaca değineyim... Hani yeni takipçilerimiz varsa ve henüz Jennifer'ın kalemiyle tanışmadılarsa kısa bir bilgi olur :) Yazarımız fantastik aşk yazıyor bu seride ve oldukça akıcı, sürükleyici sadece yormayan su gibi biten, okurken zevk aldırıp olayları içine girdiğiniz ve tamamen o dünyada yaşadığınız bir kalemle yazıyor kitaplarını... Hatta bütün yaş ortalamasına hitap ediyor da... Oniks kitabı Lux serisinin 2. kitabı.İlki Obsidiyen ve 3. kitap ise Opal... 4. kitap henüz çıkmadı ama DEX'in bizi fazla bekletmeyeceğini umuyorum. Seri Lux gezegeninden gelmiş uzaylı bir yakışıklı ile normal bir insan kızın arkadaşlığı,aşkını konu alıyor... Zaman zaman eğlenirken zaman zaman da sinir olabilir ve hatta adrenali damarlarınızda hissettiğiniz bile oluyor. Şimdi kitaba bu kadar değindikten sonra kitap içeriğine giren bir yoruma geçiş yapıyorum :) Daemon'un yine arada öküzlüklerine devam etmesine bayıldım. Cidden çocuk bu kadar kibirli, kendini beğenmiş ve ukala olmasaydı da sever miydim bilemiyorum. Hele ki arada tutan romantik ve flörtöz tavırları yok mu beni bitirdi :) Blake'ten zaman zaman Daemon gibi şüphelensem ve altından bir şey çıkacağına dair bir beklentim olsa da bazen Kat ile olan arkadaşlığında oldukça sempatik buldum hatta son olarak Kat'i SD'ye teslim etme muhabbetinin olduğu zaman da bile 'canını yakmak istemiyorum' tavırları ve davranışlarının arkasındaki sebepler ne yalan söyleyeyim ona kızmama ve nefret etmeme engel oldu. Genelde öyle karakterleri topa koyasım gelir ama Blake'e kıyamadım :) Ahh Kat... Kedicik bu sefer Daemon'ı cidden kırdığı incittiğini okumak çok fenaydı ya... Daemon'ın da içinde yumuşak ve seven bir erkek olduğunu hissetmek insanın içinde burukluk yapıyordu hele ki Will'in Kat'i kaçırıp da Oniks ile yaptıklarında Daemon'ın durumu çok yürek burkucuydu. Kat'in mutasyona uğrama olayını itiraf ediyorum beklemiyordum bu beni oldukça şaşırttı. Hele ki Daemon'dan aldığı güçler ve bunun dışarıya vurumu muhteşemdi. Yalnız yazarımızda o kadar güzel anlatmış ki biran için o anı yaşıyor gibi canlandırabildim... Bayıldım o sahnelere. :) Romantik erkek (her ne kadar öküzden sonra bu tabiri kullanmak garip gelse de) Daemon'ın tam olaylardan sonra Kat ile beraber olacakları zamanda her şeyin normal olmasını istiyorum tutumu var ya beni bitirdi. Deamon senin uzaylı olmanın kabul ederim, hatta öküzlüğünü bile ederim diyesim geldi. :) Son sayfalar çok fenaydı... Bethany'nin yaşıyor olması hatta Dawson'ın bile işleri iyice sarpa sarmaya başladığının göstergesiydi ama son sayfalarda Deamon'ın Dawson'a sarılması ama Dawson'ın karşılık vermemesi çok fenaydı... Opal'de bu olayların devamını okumak biraz kötü olacak... sonucunda kardeşin sana tamamen yabancı davranması iyi olamaz ama değil mi? Yalnız kitabı bildiğiniz anlattım okumanıza falan gerek kalmadı :) şaka bir yana cidden biraz daha anlatırsam cidden okumanıza gerek kalmayacak :) Bu yüzden kitapta özellikle hoşuma giden birkaç alıntı vardı onları sizlerle paylaşmak istiyorum :) Daemon'un Kat ile beraber Kat'in blogu için video çektikten sonraki şu konuşmasında kahkaha attım. Aynısını bende bir aralar annemle kardeşime diyordum çünkü :) "Eğlenceliydi. Bir dahaki ne zaman?" "Elime daha çok kitap geçerse önümüzdeki hafta." "Daha çok kitap." Gözleri büyüdü. "Henüz okumadığını söylediğin on kitap falan var." "Başka kitap almayacağım anlamına gelmez bu." Bende elimdekiler bitmeden yenilerini alıyorum Kat seninle baya ortak noktamız olacak gibi görünüyor :) Ve işte bu sözler Kat'in aşkının kanıtı... "Hala ukalanın tekiydi.Evet, o pis pis sırıtması da hala sinirlerimi tepeme çıkarıyordu. Ama seviyordum onu." Ahh bir de Kat'i tanıyanlar bilri kız bizler gibi kitap kurdu ve bir kitap blogu var :)) Onunla ilgili Deamon'ın sözlerini sırıtarak okudum :D o sözleri sizlerle paylaşmak istiyorum ve son alıntım da bu oluyor :) "Bence okumak seksi." Deamon kendisine gülümsedi. Kaşlarımı hızla havaya kaldırdım. "Şu aralar okuyor musun?" "Ah, evet ve başka ne seksi biliyor musunuz?" Bütün yüzü ekranı kaplayacak şekilde öne doğru eğildi ve başıyla beni işaret etti. "Onun gibi blogcular. Seksi." Daemon bende blogcuyum gel bana bebeğim :) İki alıntı yeter merak edenler alıp okusun bence :) hatta bencesi fazla alıp okuyun kesinlikle sevecek ve keyifle okuyacaksınız. Ayrıca bir de uyarıda bulunayım: Sakın otobüste minibüste kapıda bacada okumayın kitabı çünkü yüzünüzde oluşacak gülümsemeyi ya da sırıtmayı görenler size deli muamelesi yapabilir :) http://illekitap.blogspot.com/2013/07/jennifer-l-armentrout-oniks.html

Sserpil· Oniks (Lux, #2)
6/1021.06.2013

Oniks-Lux 2 // Jennifer L. Armentrout Lux serisinin ikinci kitabınıda okuyarak suyunu çekmiş bulundurmaktayım 1 ve 2 kitap arasında çok kararsız kalsam da Deamon'un bu kitapta daha çok olması ve öküzlüğü Katy'e devretmesi sevindirici oldu benim için.. Evet, kesinlikle rolleri eğiştirdiler bu kitapta. Katy daha başına buyruk,daha "ben bilirim" havalarındaydı. Sonrasında da tüm bedelini ödedi... Daemon,Katy'i iyileştirdikten sonra tek beden olmaları hala devam etmektedir. Kalplerinin aynı anda atmasına ve ayrılamaz bir bütün haline gelmelerine sebep olumuştur. Ama bu iyileştirmenin Katy'e verdiği en büyük zarar-kimine göre- nesneleri ve objeleri haraket ettirme gücüdür. Henüz bunları kontrol edememesi bir çok soruna yol açmaktadır. Ve bu konuda kendisine yardıma gelen yeni çocuk! Katy'e ders vermeye başlar. Bu durum Daemon'un hoşuna gitmesede,bu çocuğa karşı olumsuz duygular beslemesine en gel olamaz. Kasaba da da her zamankinden fazla Arum ve Savunma askerlerinin bulunması işlerini daha da zora sokacaktır. durumlar karışık bir hal alır ve Daemon'u süpriz bir ziyaretçi beklemektedir. Kitabın sonunda ki bu süpriz misafir Lux serisinin üçüncü kitabını beklememizi zorlaştırdığı kesin ve umuyorum yayınevi sıcağısıcağına okumamızı mümkün kılar.... Yazar'ın hali hazırda bir serisi,MELEZ Sözleşmeleri kitabıda elimde hazır ve okunmayı bekliyor ve ne yalan söyleyeyim ben bu serisini daha çok merak ediyorum ama beklemek zor olduğu için bu serinin son kitabının da çıkmasını bekliyorum :)) Yazarın hayal gücünü seveceksiniz,ben keyifle okudum ve bu yüzden dir ki TAVSİYEMDİR.... Serpil....

Benzer Kitaplar