Mehdi (Aşk Serisi # 2)
''O, tarihe kurtarıcı diye geçecek'' Hikaye Devam Ediyor... Hazel - Mehdi - Başkan - üçlemesinin ikincisi ''MEHDİ '' Yıl: 2020 - Şanlı Urfa Yeryüzü mahşer gibiydi. Mirza'nın elinde iki silah, hareket eden her şeye ateş ediyordu. Mehdi kan dolu avuçlarını semaya kaldırdı. Gözbebekleri yaşların içinde kaybolmuştu... Son gücü ile seslendi... ''Yusuf! Yusuf yetiş! Yusuf!'' Cebrail (as) belirdi semalarda, iki dev kanadı açık. Elinde Hazreti Ali'nin Zülfikar'ı. Hemen arkasında Mikail (as), yerle gök arasında bir yerde. Dönmeye başladı kendi ekseninde. O döndükçe rüzgarlar toplandı etrafına. İsrafil (as)'in dudakları ile Sur arasında artık sadece milimler mesafe. Ve Azrail (as), yaratıldığı günden beri hiç olmadığı kadar acımasız. Daha Zülfikar inmeden söküp alıyor ruhları. Bir ses yankılanıyor kainatta, Arş üzerindeki hakimiyetime yemin ederim ki, benim sevdiğime dil dahi uzatana ben harp ilan ederim! Ve Cebrail(as)'in şefkat dolu sesi. Yetiştim dostum, sen iste hepsini helak edeyim, sen iste bu dünyayı tersine çevireyim. Sen iste dostum, senin için gökleri yere indireyim. Sağ elini kaldırdı, işaret parmağını uzattı. Cebrail (as) başını çevirdi. Azrail (as) görev için bekliyordu. Nemli gözlerle seslendi dostuna. ''Yapma...''
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(6)
Tüm puanları gör (55)Seri içindeki en fawori kitabım .. kendimi toparladığımda uzun uzun yazıcam yorumlarımı :)
Bu yazarı bu kadar seveceğimi ben bile düşünmezdim.Muhteşem bir hayal gücü ve muhteşem bir zeka.Eh kitabı da harikaydı.
Hazeli okurken cok farkli duygulari bir arada yasadim ask uzuntu sevinc. Mehdiyi okurken de ayni sekilde harika bir kurgu yapilmis Alinin durumu ozellikle beni sok etti
Hazelle çıktığım yolculugun devam kitabı... Hem hayalın hemde gercegın ıçıce oldugu hemde oyle guzek harmanlandıgı bır devam kıtabı... Serı kıtap okuyanlar bılır bunu saglamak cok zordur... Ama yazar harıka bır ıs cıkarmıs... Ilk kıtapta askını bu kıtapta ıse hayal ve ozlemlerını okuduk yazarın... Çok sevdım cok etkılendım... Kurgu yetenegıne bır kez daha hayran kaldım...
çok güzel bir kitap tayfun şahinin bu gibi kitaplarda bence devam etmesi lazım.
Daha ne kadar şaşırabilirim Sayın Tayfun Şahin?.. Harikaydı :)










