Eser· Kitap

Sethanon'da Karanlık (Gedik Savaşları Efsanesi #4)

8.1/10(31)

Midkemiada şer bir rüzgar esmektedir. Kara birlikler Adalar Krallığını ayaklar altında çiğneyerek uğursuz büyüler köle etmek üzere toplanmıştır. Düzen ile Kaos arasındaki nihai savaş, Sethanon adlı kentin yıkıntıları arasında başlamak üzeredir.Milamber olarak da bilinen büyücü Pugın zamanın şafağına doğru, yüreklere korku salan, tehlikelerle dolu yolculuğunu yaparak bin dünyanın yazgısını değiştirmek üzere kadim ve dehşet verici Düşmanla karşı karşıya gelmesinin zamanıdır artık...

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Sethanon'da Karanlık (Gedik Savaşları Efsanesi #4)

Sethanon'da Karanlık (Gedik Savaşları Efsanesi #4)

560 sayfa

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.1/ 10
31 puan
10
8
9
7
8
6
7
6
6
1
5
2
4
0
3
0
2
0
1
1
Ccengizkizilirmak· Sethanon'da Karanlık (Gedik Savaşları Efsanesi #4)
9/1006.02.2015

Çok ve değişik olay gelişti. Bazı şeylerin aceleye getirildiğini hissettim.. Kavraması güç bazı şeyler.. Son savaşın daha uzun tutulmasını isterdim mesela.. Mutlu bir sonla bitti. Ve bu bir son değildi. Bunu hissettirmede epey başarılıydı. Karakterlere iyice bağlandık artık.. Bu dünyaya ait diğer şeylere ve diğer serilere serilere de hazırız.. Ne zaman olur bilmiyorum ama devamını da okuyacağım diye tahmin ediyorum, yaşarsam..

CCalafalas· Sethanon'da Karanlık (Gedik Savaşları Efsanesi #4)
10/1002.05.2013

Bu nasıl bir eserdir böyle?!

KKobay· Sethanon'da Karanlık (Gedik Savaşları Efsanesi #4)
10/1028.03.2013

Güzel bir final çok sevdiğim bir serinin sonuncu kitabıydı.Tadı damağımda kaldı okumamışları okumasını kesinlikle öneririm. Kitapda bulunan birkaç karakterin devam niteliğindeki Krondor serisini okuyacağım dediğim gibi ''Tadı damağımda kaldı'' serinin 10/10

WWanderer· Sethanon'da Karanlık (Gedik Savaşları Efsanesi #4)
10/1030.06.2011

Mükemmel bir finaldi, çocukluklarından itibaren tanıdığımız kahramanların maceralarının sonuçlandığı noktaya gelince 'elimde büyüdüler ya' diyesim geldi resmen. Bütün seri gibi, bu da harikaydı.

Benzer Kitaplar