Eser· Kitap

Biz Kimden Kaçıyorduk Anne?

6.5/10(44)

Küçük bir kızı kovası yüzünden aşağılamayı öğrenmiş çocuklar düşün, diyecek Annem yıllar sonra. O gün orda onların annelerine babalarına derslerini vermek için nasıl yanıp kavrulduğumu düşün. Gözyaşların göğsümü yaktı. Kalbimin tam üstünde ağladın. Ağlattılar seni, boş yere. Öyle çocuklarla oynamana izin vermedim bir daha. Kalbini kırmalarına izin vermedim Bambim.Annemin beni hiç kimselerin ağlatmasına tahammülü yok. Yalnız ve yalnızca Annem ağlatabilir beni. Ben Annemi ağlatabilirim. Başkalarının bizi üzmesine tahammülü yok Annemin. Bizi üzenler cezasını bulurlar Bambim. Bulmaları gerekir. Annen bunun için var. Burada kaldı. Seni üzenlere günlerini göstermek için. Kabalığın ve kötülüğün cezasını vermek için.Biliyorum Annecim. Onlara cezalarını vermek zorunda kaldığını biliyorum.

Baskılar2

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Biz Kimden Kaçıyorduk Anne?

Biz Kimden Kaçıyorduk Anne?

183 sayfaISBN 9789750707919
Biz Kimden Kaçıyorduk Anne

Biz Kimden Kaçıyorduk Anne

CAN YAYINLARI

184 sayfa2007-06-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

6.5/ 10
44 puan
10
4
9
5
8
5
7
11
6
8
5
3
4
3
3
1
2
3
1
1
Rruzgarname· Biz Kimden Kaçıyorduk Anne?
5/1002.09.2015

oya gibi işlenmiş bir öykü ama çok uzatıyor,bayıyor etkilendim ve ürperdim ve sıkıldım

Mmugem· Biz Kimden Kaçıyorduk Anne?
9/1020.10.2014

etkileyici bir kitap yoğun duygularla okunuyor..ayrıca edebi değeride yüksek diye düşünüyorun....okunmaya değer

Ddrydmsk· Biz Kimden Kaçıyorduk Anne?
2/1021.04.2014

O kadar tek düze ilerleyen ve edebiyatla ilgisi olmayan bir kitap ki, tahammül edemedim. Ayrıca kurgusu da çok zayıf.

Iipeksi· Biz Kimden Kaçıyorduk Anne?
9/1016.08.2013

Perihan Madem sanırım kendisi de biraz aksi ve agresif bir kadın. Kitap da insan da aynı hissi bırakıyor. Rahatsız edici, ancak bırakılamıyor.

Kküfkedisi· Biz Kimden Kaçıyorduk Anne?
3/1029.10.2012

Ne oldu ne bitti, kim kimden kaçtı, sebebsiz sonuçsuz bir hikaye.

Zzuz· Biz Kimden Kaçıyorduk Anne?
5/1019.09.2012

Okumamakla bir şey kaybetmiş sayılmazsınız. Ama başladıysanız yarım da bıraktırmıyor:)

Gggülçin· Biz Kimden Kaçıyorduk Anne
10/1018.04.2012

Kitap çok çok güzeldi.

Benzer Kitaplar