Eser· Kitap

Aşk Uykusu

8.5/10(14)

“Aşk dediğin yalansız olmalıydı… Gün gibi açık, dürüst ve onurlu yaşanmalıydı. Bunu bana sen öğretmiştin. ‘Kalbinde benim kadar sevdiğin biri olursa, o kalp artık bana ait değildir’ demiştin… Ben senden fazla hiç kimseyi sevmedim. Bütün kâinat şahidim olsun ki, sensiz doğacak bir güneşi bile kabullenmedim. Seni sevip sana âşık olmayacaksam eğer, dünyaya yeniden gelmeyi de istemem… Peki ya senin kalbin hâlâ bana ait mi sevgilim? Benim kadar sevdiğin başka biri var mı aramızda?” Şüphe bir kez içine girdi mi insanın, temizlenene kadar korkunç bir mücadele başlar. Hele şüphelenen bir kadınsa bu mücadele bir süre sonra savaşa dönüşür. Ve kadınların kendi içinde verdikleri çetin duygu savaşında her zaman ‘karanlık taraf’ kazanır. Mehmet Coşkundeniz yaşanmış gerçek bir hikâyeden yola çıkarak yazdığı ilk romanında kadınların ‘karanlık taraf’ına yolculuğa çıkıyor. “MEHMET COŞKUNDENİZ İLK DEFA GERÇEK HAYATTAN ALINMIŞ BİR ROMANLA OKUYUCULARIYLA BULUŞUYOR!”

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Aşk Uykusu

Aşk Uykusu

Destek Yayınları

296 sayfa2014-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.5/ 10
14 puan
10
4
9
4
8
3
7
1
6
2
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Ookursever-nejla· Aşk Uykusu
9/1010.06.2015

Kitabın adı , kapağı ve konusu bu kadar mı birbirleriyle uyumlu olur? bir kere kitapta konusu geçen hikayenin yaşanmış gerçek bir hayat olduğunu bilerek okumak doğrusu insanın duygularını , yüreğini, hatta aklını daha da bir etkisi altına alıyor. Hele okuyucu kadınsa göğsünüz sıkışarak satırları yutarcasına okuyorsunuz kitabı. AŞK ! seni sadece hak edene verebilsek keşke...

Uuzmanherbokolog· Aşk Uykusu
10/1007.09.2014

uykudan daha tatlı . bir gecede bitirilmiş.

Eezgidkyl· Aşk Uykusu
8/1003.08.2014

"Ve günlerden sonra bir gün Demir aldı limandaki gemiler O yine sahilde bizimle beraber O eski yoldaşımız kimsesizlik Saat işler Zaman geçer Ve insan unuturmuş..."

Eelif84· Aşk Uykusu
10/1010.07.2014

"En son kiminle güldüğünü hatırlamayabilirsin...Fakat seni kimin ağlattığını Asla unutamazsın.." Nasılda güzel bir kitaptı... Hele sonu bitirdi beni....

Benzer Kitaplar