Eser· Kitap

Manastır (Ash Rashid, #1)

5.3/10(6)

Davayı hızla çözmesseniz başkalarının da hayatını tehlikeye atarsınız... Ash Rashid, artık cinayet soruşturması yürütme düşüncesine dayanamayan eski bir cinayet masası dedektifidir. Önümüzdeki yıl işinden tamamen ayrılacaktır. Planı budur, en azından yeğeninin cesedi şehrin en varlıklı insanlarından birinin evinde bulunana kadar. Adli tabip, ölüm nedeninin aşırı doz olduğunu söyler ama bu pek de mantıklı bir açıklama değildir. Ash, yeğeninin katilini bulmak için emirlere karşı gelerek bir soruşturma başlatır ancak, araştırmaya devam ettikçe en yakınlarını giderek daha çok tehlike altına soktuğu, karmakarışık bir davanın içinde bulur kendini. Eğer davayı çabucak çözmezse toprağa vereceği tek aile üyesi yeğeni olmayacaktır. “Chris Culver, önümüzdeki yıllarda takip edeceğimiz bir yazar.” - C. J. Box, New York Times Satış Rekorları Kıran Breaking Point and The Highway’in Yazarı “Ash Rashid sert fakat merhametli bir kahramandır. Chris Culver, polisiye romanlarda cüretkar yeni bir ses.” - Jeff Abbott, New York Times Satış Rekorları Kıran Downfall’un Yazarı

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Manastır (Ash Rashid, #1)

Manastır (Ash Rashid, #1)

Olimpos Yayınları

421 sayfaISBN 97860550980942013-11-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

5.3/ 10
6 puan
10
0
9
0
8
0
7
2
6
1
5
1
4
1
3
1
2
0
1
0
BBuzdov· Manastır (Ash Rashid, #1)
4/1012.07.2016

Açıkçası ben polisiye kitaplarda sürpriz sonları severim.Beni şaşırtması gerekiyor ve hiç beklemediğim olaylar olması gerekiyor.Kitapta tek sevdiğim ash karakteri ve müslüman oluşuydu.Kitabı okurken bir sonraki sayfada ne yazdığını tahmin edebiliyordum ve bu da beni bir hayli sıktı.

DDilek Öz· Manastır (Ash Rashid, #1)
5/1023.06.2016

Türü ve konusu ne olursa olsun, 1. tekil şahıs cinsinden yazılan kitaplar, okurken rahatsızlık uyandırıyor bende. Bazı detaylar aşırı gereksiz, yazar konuyu uzatmak için bu hataya sıklıkla düşmüş. "Tek elimle gözümü ovarken, diğeriyle direksiyonu tutuyordum..." gibi. Bu kadar detaya neden gerek duymuş bilmiyorum. Diğer bir eksiği ise kendini, daha doğrusu cümlelerini tekrarlamış olması, karakterler cümleyi söyledikten sonra, anlatıcı aynı cümleyi farklı bir şekilde tekrarlıyor. Kısaca, sürükleyicilik ve anlatım konusunda yazar benim açımdan sınıfta kaldı. Bu arada çevirmenden kaynaklı hatalar da az değil. Konuya adapte olmakta da sıkıntılar çektim, vampirler(fantastik öğe değil, inançları gereği kan içen insanlardan bahsediyoruz) uyuşturucu kaçakçıları ve bilim adamları arasında bir üçgen kurgulamış ama neresinden bakarsanız bakın, kurgu vasat, ki belli noktadan sonra hikayenin bir kısmını göz ardı ediyorsunuz. Sevemedim, beğenemedim...

Benzer Kitaplar