Eser· Kitap

Kara Ev

7.8/10(39)

Geçen yüzyılın başlarında yaşayan Albert Fish adlı katilin işlediği cinayetlerin benzerleri küçük kasabada işlenmeye başlayınca meçhul katile Balıkçı adı takılır. Bu cinayetler sapık bir beynin ürünü müydü, yoksa bu sessiz kasabayı güzemli kötü bir güç mü sarmıştı? Emekli dedektif Jackin açıklanması zor gündüz rüyalarının sebebi neydi? Ormanın ıssız bir köşesinde içinde dehşet barındıran korkunç Kara Evdeki kötülüklerle nasıl savaşacaktı?...

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Kara Ev

Kara Ev

735 sayfaISBN 9789752102644

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.8/ 10
39 puan
10
3
9
9
8
13
7
9
6
3
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
SSerdar Bekdas· Kara Ev
7/1020.10.2015

Bu kitaptan önce "Tılsım"ı okursanız daha iyi olabilir. İki kitabın konu olarak alakası olmamasına rağmen kahramanları aynı kişi, ama Tılsım daha öncesinde geçiyor.

ŞŞah-Rû· Kara Ev
7/1006.09.2014

Fantastik kısımları çıkardığımızda sürükleyici bir polisiye. Fantastik kısımları kattığımızda Stephen King'in zihnine yolculuk. Kule Serisi'ne bolca gönderme içeren ve yine iki yazarın ortak yazdığı Tılsım romanının bir nevi devamı olan eser belki iki eseri de okumamışlar için fantastik unsurların ağır basmaya başladığı andan itibaren sıkıcı gelebilir. Ki ben de ilk okuduğumda henüz Kule Serisi'ni okumamıştım. Bu yüzden tekrar okumak ve iki yazarın birbirini nasıl etkilediğini görmek istedim. Öncelikle uyumlarını yine sürdürmüşler. İki yazarın tarzı ortak bir eserin altından kalkabilecek kadar uyumlu. Fakat Stephen King'in daha etkin olduğu bariz. Daha doğrusu Kule'nin büyüsünün daha baskın olduğu. Straub bu konuda alttan alan taraf olmuş. Etkileyici karakterlerde King, kasvet betimlemelerinde Straub öne çıkıyor. Vahşette iki taraf da elini korkak alıştırmadığından özellikle bir tarafa atfedemedim. Genele baktığımızda ise her şey Ka'ya hizmet ediyor. Ne de olsa Ka bir çember... :)

Ddanydarco· Kara Ev
10/1018.06.2014

10 yıl oldu okuyalı. Hatırladığım tek şey sabah 5 gibi kitaptan kafamı kaldırmak zorunda kalmamdı. Çok sürükleyiciydi özellikle paralel dünya ya girme ve orada olanların merak uyandırması. En kısa zamanda tekrar okumak istiyorum

Kkhaleesi· Kara Ev
5/1022.04.2013

hayalkırıklığıydı..

9/1001.04.2012

Kitaba başladığınızda bir zaman sonra nefes almayı unuttuğunuzu fark ediyorsunuz ve fotosentez yapmanın nasıl bir duygu olduğunu anlayabiliyorsunuz..O derece! Okunmalı.

Benzer Kitaplar