İçimdeki Müzik
Şimdiye kadar tek kelime konuşmadım. Neredeyse on bir yaşındayım. İngiltere'nin saygın edebiyat ödüllerinden Coratta Scott King ödüllü yazar Sharon M. Draper'dan hüzün ve umut dolu soluksuz okunacak bir roman. Gerçek bir yaşam öyküsünden ilham alınarak kaleme alınmış. 11 yaşındaki Melody'nin hastalığının adı spastik ikili kuadripleji, yani beyin felci. Yürüyemiyor, konuşamıyor, tekerlekli sandalyeye mahkum. Hiçbir uzvuna komut veremeyen bu küçük kızın beyni ise mükemmel işliyor. Hikaye Melody'nin öğretmenlerine, arkadaşlarına, komşularına kısaca dış dünyaya kendini kanıtlama çabasını anlatıyor. İncelikli, naif, akıcı, komik ve ilham verici bir eser. Sesini asla unutamayacağınız bu cesur kızla tanışmaya hazır mısınız?
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(9)
Tüm puanları gör (27)Biraz çocuk kitabı olsa da harikaydı okumaya değer:)
yine bayıla bayıla okuduğum bir kitap. çok akıcı bir kitap hem öğreten hem ağlatan bir kitap... iyi okumalar
Gerçek bir yaşam öyküsünden ilham alınarak kaleme alınmış. 11 yaşındaki Melody'nin hastalığının adı Spastik ikili kuadripleji yani beyin felci. Yürüyemiyor, konuşamıyor, tekerlekli sandalyeye mahkum. Hiçbir uzvuna komut veremeyen bu küçük kızın beyni ise mükemmel işliyor. Hikâye Melody'nin öğretmenlerine, arkadaşlarına, komşularına kısaca dış dünyaya kendini kanıtlama çabasını anlatıyor. İncelikli, naif, akıcı, komik ve ilham verici bir eser. Bu kitabı herkese tavsiye ederim
Engelli bir insanın neler hissettiğini, aslında onlara nasıl haksızlık ettiğimizi, bizden biri gibi görürken onları nasıl ayrıştırdığımızı tek tek yüzümüze vuruyor. Ve bunu fark ettiğinizde gözleriniz doluyor. Kitap sorunsuz çalışan uzuvlarımızın bizi şımarık hale getirip bizden sadece ufak farklılıkları olan insanların ifade özgürlüğünü elinden aldığımızı öyle güzel şekilde anlatmış ki okuyun, okutturun ve fark edin!
"Sanki biri bana bir yapboz verdi ve üzerinde büyük resmin olduğu kutu bende değil. O yüzden bittiğinde resmin neye benzeyeceğini bilemiyorum. Tüm parçalar bende mi ondan da emin değilim."
Çok güzeldi. İç burkan ve empati yapmanızı sağlayacak bir kitaptı. Herkesin okumasını tavsiye ediyorum.
çok güzel ve cesaret dolu bir öykü. her yaşa uygun olduğu için herkese tavsiye ederim.
Okuyun okutturun ve içindeki yaşamı unutmayın.











