Eser· Kitap
Adım Adım Aşk
Ben+sensizlik=sen-x ise, buradaki x?in olabileceği en yüksek değer ya da değersizlik ne olur... Şimdi bir sorum var bendeki sana, yani bana yani sende olan kendime, yani sana, yani herkese, yani bu sorunun ortada mutlaka bir muhatabı vardır, işte ona, yani hiç kimseye... Olsun, ben yine de soruyorum veya soruyorsun ya da her neyse... Sen Kimsin, Ben Kimim
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Henüz puan verilmemiş.
Yorumlar
Henüz yorum yok.











