Açıklama
Görünürde her şey güzeldi. Huzursuzlanmıştı kadın bu mükemmelikten. Her şey aynı anda bu kadar güzel giderse ardından gelecek felaketlerin bedelini nasıl ödeyebilirdi? Çocukluğunda öğretilmişti ona, çok gülerse ardından gözyaşlarının geleceği... Ortada bir şey yokken kavga ediyor, yarattığı suni kavgaların daha az hasar verici olacağını düşünüyordu. Oysa yanılıyordu. Yaptığı sadece artçı depremler yaratmaktı. Aşkın içerisine 'acı'yı da dahil ederse daha gerçekçi olacağına inanıyordu. Acı, içindekilerin yansıması mıydı? Aşk, yemeği ille de acı mı yemek zorundaydı?
Puan dağılımı
Henüz puan verilmemiş.
Puanlar bu eserin tüm baskılarına aittir. Tüm yorumları gör →
Benzer Kitaplar
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...








