D
duygu1805

17.01.2015

8/10

gene güzel bir kitaptı ancak diğer ikisine göre biraz sıkıcıydı sanki kitap sonlara doğru sardı sanki en kısa zamanda serinin son kitabına başlayacağım.

Baskı: Sessizlik (Fısıltı, #3)