becca fitzpatrick
17.01.2015
gene güzel bir kitaptı ancak diğer ikisine göre biraz sıkıcıydı sanki kitap sonlara doğru sardı sanki en kısa zamanda serinin son kitabına başlayacağım.
Baskı: Sessizlik (Fısıltı, #3)