Eser· Kitap

Sessizlik (Fısıltı, #3)

8.4/10(407)

Geride sadece sessizlik kaldığında gerçek duyulabilir mi? Patch ve Nora arasındaki çığlık, yerini sessizliğe bırakmıştır. Patch'in karanlık geçmişindeki sırların üstesinden gelmiş birbirinden tamamen farklı iki dünya arasında bir köprü kurmuş ihanet, sadakat ve güven duyguları zorlu sınavlardan geçmiştir. Ve bütün bunlar, cennet ve dünya arasındaki sınırları aşan bir aşk uğruna göze alınmıştır. Birbirlerine duydukları sarsılmaz güven haricinde hiçbir şeye sahip olmayan Patch ve Nora, uğruna çaba harcadıkları her şeyi ve aşklarını paramparça edebilecek bir güce karşı umutsuz bir savaşa başlarlar... "Becca Fitzpatrick'in kaleme aldığı aşk büyüleyici." -The Book Cellar- "Becca Fitzpatrick harika karakterler yaratmada eşsiz bir yeteneğe sahip. Nora ve Patch'in arasındaki çekim, insanın kalbini yerinden oynatıyor!" -Strph Su Reads- "Unutulmaz karakterler, harika diyaloglar, etkileyici bir espri anlayışı ve karanlık olduğu kadar merak uyandıran bir olay örgüsü. hush, hush serisi, okuyucuyu kendinden geçiriyor." -Reviewer X-

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Sessizlik (Fısıltı, #3)

Sessizlik (Fısıltı, #3)

Pegasus

416 sayfaISBN 97860553602452011-10-16

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.4/ 10
407 puan
10
154
9
76
8
73
7
42
6
34
5
9
4
9
3
9
2
1
1
0
EElif İlayda· Sessizlik (Fısıltı, #3)
6/1005.04.2017

Okuduğum ilk fantastik kitaplardan biriydi. Aynı zamanda okuduğum melek konulu ilk kitaptı. Belki onun etkisiyle belki de gerçekten çok iyi olması sebebiyle öğlen saat 3 - 4 civarında başlayıp ertesi gün sabah 10 gibi serinin tüm kitaplarını bitirmiştim. Şunu söylemeliyim ki kitap fazlasıyla etkileyiciydi. Kitabın dili gayet akıcıydı, okurken olaylar beni içine aldı ve bir baktım ki seri bitmiş. Genel olarak kitabın konusuna baktığımızda düşmüş bir melek olan Patch ve bizim sıradan liseli bir kız olarak bildiğimiz Nora'nın aşkını, birbirleri uğruna yaptıkları fedakarlıkları ve önlerine çıkan engelleri anlatıyor. Pek tabiidir ki karakterlerimiz normal olmayınca engeller ve fedakarlıklar da normal olmuyor. Ayrıca şunu da söylemeliyim ki kitabı okurken beni hayran bırakan sahnelerin yanında geren, ürperten sahnelerde oldu...

Ookcutanricaninkitapligi· Sessizlik (Fısıltı, #3)
10/1004.09.2015

Her yıldızı tozlarına kadar hak ediyor.

Wwcansuarasw· Sessizlik (Fısıltı, #3)
10/1004.08.2015

serinin 3. kitabıyla karşı karşıyayız ve bu kitapta muheşemdi yazar Becca öyle yerlerde kitabı bitiriyorki diğer kitabı almak farz oluyo

Lleventgibi· Sessizlik (Fısıltı, #3)
5/1025.03.2015

tam liseli kızlara göre

Kkitapokuyankedi· Sessizlik (Fısıltı, #3)
10/1004.03.2015

mükemmeldi

Bbetfln· Sessizlik (Fısıltı, #3)
7/1026.02.2015

Diğer ikisinden daha iyi olduğu halde elimde daha uzun durdu, bir türlü okumak istemedim

Ccatherine· Sessizlik (Fısıltı, #3)
10/1007.02.2015

çok çok güzel bir kitap. fantastik kitap okuyanlar kesinlikle okumalılar...

Dduygu1805· Sessizlik (Fısıltı, #3)
8/1017.01.2015

gene güzel bir kitaptı ancak diğer ikisine göre biraz sıkıcıydı sanki kitap sonlara doğru sardı sanki en kısa zamanda serinin son kitabına başlayacağım.

PPlodPaint· Sessizlik (Fısıltı, #3)
9/1008.01.2015

Kitabın tek sevmediğim yanı Nora'nın her şeyi çabucak tekrardan öğrenmesi. Scott hiç beklemeden her şeyi onun hafıza kaybından sonra anlatıyor. -Vee ve Scot- -ew . kara el.

BBlack Bird· Sessizlik (Fısıltı, #3)
4/1003.01.2015

Genç okuyucular beğenecektir. Yakışıklı erkek ve doğaüstü güçleri olan kız var başka da bir şey yok.

AAyşenur Gül· Sessizlik (Fısıltı, #3)
10/1014.12.2014

olaylar gerçekten çok akıcı anlatılmış bayıldımmm

Ssadeceokur· Sessizlik (Fısıltı, #3)
9/1005.12.2014

Serinin devamı ama herhangi bir şey kaybetmemiş. Başarılı bir seri olduğu açık bir gerçek.

PPinar Cavus· Sessizlik (Fısıltı, #3)
7/1018.06.2014

Serini en sıkıcı kitabı buydu bence.

EElif· Sessizlik (Fısıltı, #3)
7/1007.04.2014

Bu kız salak yaa :P Başka bir şey demiyorum. Anita falan okuyayım bari. Aklı başında kadın karakter istiyorummmm :P

EEzgi22· Sessizlik (Fısıltı, #3)
8/1028.12.2013

Benim için serinin en güzel kitabı.

Aarcticmonkeysetapmış· Sessizlik (Fısıltı, #3)
8/1021.12.2013

nora'nın hafıza kaybetme olayını pek sevmedim doğrusu

Bbookwormzombiie· Sessizlik (Fısıltı, #3)
10/1023.11.2013

Scott öldüğünde kendimi toparlayamadım.Hala aklıma geldikçe ağlayasım geliyor :'(

BBelward· Sessizlik (Fısıltı, #3)
10/1023.11.2013

serinin en güzel kitabı bence

GG_and_P· Sessizlik (Fısıltı, #3)
10/1017.11.2013

Patch'in Nora için kanatlarını feda etmesi kitabın en göz alıcı noktasıydı benim için . Böyle fedakarlık olmaz artık dedirtti bana . Nora ile Vee'nin dostluğu da gerçekten çok göz doldurucu . Bu ikiliye bayılıyorum. Kitabın sonunda Nora'nın "nefil" olması ve Hank'in ölmesi de ayrı bir merak uyandırdı bende . Bir solukta okuduğum heyecanın dinmediği bir kitaptı. Tavsiye ederim.

Ssedaflora35· Sessizlik (Fısıltı, #3)
4/1016.11.2013

Gerçekten de çok basit yazılmış bir seriydi. Hiç bir kitabı yarım bırakmayı sevmediğim için almış bulunduğum serinin 3 kitabını gereksiz yere okudum ve pişmanım. Bu nedenle 4. kitabı okumaya yanaşmadım bile....

NNefes· Sessizlik (Fısıltı, #3)
10/1022.10.2013

İmkansızda olsa güzeldi aşk

Nnora grey· Sessizlik (Fısıltı, #3)
9/1009.09.2013

başıbiraz sıkıcı gelebilir amasonu harika bitiyo

GGoldenlibrary· Sessizlik (Fısıltı, #3)
7/1003.09.2013

Nora'nın hafıza kaybı beni öldürdü...

Sseraycakir· Sessizlik (Fısıltı, #3)
10/1003.09.2013

Bir çırpıda biten kitaplardan :)

Iipekaragoz· Sessizlik (Fısıltı, #3)
10/1016.08.2013

Alacakaranlık gibi kitaplardan nefret eden bir insan olarak, kesinlikle çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceği. Fanastik, gerilim romanı olarak favori kitabım.

Benzer Kitaplar