Sessizlik (Fısıltı, #3)
Geride sadece sessizlik kaldığında gerçek duyulabilir mi? Patch ve Nora arasındaki çığlık, yerini sessizliğe bırakmıştır. Patch'in karanlık geçmişindeki sırların üstesinden gelmiş birbirinden tamamen farklı iki dünya arasında bir köprü kurmuş ihanet, sadakat ve güven duyguları zorlu sınavlardan geçmiştir. Ve bütün bunlar, cennet ve dünya arasındaki sınırları aşan bir aşk uğruna göze alınmıştır. Birbirlerine duydukları sarsılmaz güven haricinde hiçbir şeye sahip olmayan Patch ve Nora, uğruna çaba harcadıkları her şeyi ve aşklarını paramparça edebilecek bir güce karşı umutsuz bir savaşa başlarlar... "Becca Fitzpatrick'in kaleme aldığı aşk büyüleyici." -The Book Cellar- "Becca Fitzpatrick harika karakterler yaratmada eşsiz bir yeteneğe sahip. Nora ve Patch'in arasındaki çekim, insanın kalbini yerinden oynatıyor!" -Strph Su Reads- "Unutulmaz karakterler, harika diyaloglar, etkileyici bir espri anlayışı ve karanlık olduğu kadar merak uyandıran bir olay örgüsü. hush, hush serisi, okuyucuyu kendinden geçiriyor." -Reviewer X-
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Tüm puanları gör (407)Okuduğum ilk fantastik kitaplardan biriydi. Aynı zamanda okuduğum melek konulu ilk kitaptı. Belki onun etkisiyle belki de gerçekten çok iyi olması sebebiyle öğlen saat 3 - 4 civarında başlayıp ertesi gün sabah 10 gibi serinin tüm kitaplarını bitirmiştim. Şunu söylemeliyim ki kitap fazlasıyla etkileyiciydi. Kitabın dili gayet akıcıydı, okurken olaylar beni içine aldı ve bir baktım ki seri bitmiş. Genel olarak kitabın konusuna baktığımızda düşmüş bir melek olan Patch ve bizim sıradan liseli bir kız olarak bildiğimiz Nora'nın aşkını, birbirleri uğruna yaptıkları fedakarlıkları ve önlerine çıkan engelleri anlatıyor. Pek tabiidir ki karakterlerimiz normal olmayınca engeller ve fedakarlıklar da normal olmuyor. Ayrıca şunu da söylemeliyim ki kitabı okurken beni hayran bırakan sahnelerin yanında geren, ürperten sahnelerde oldu...
Her yıldızı tozlarına kadar hak ediyor.
serinin 3. kitabıyla karşı karşıyayız ve bu kitapta muheşemdi yazar Becca öyle yerlerde kitabı bitiriyorki diğer kitabı almak farz oluyo
Diğer ikisinden daha iyi olduğu halde elimde daha uzun durdu, bir türlü okumak istemedim
çok çok güzel bir kitap. fantastik kitap okuyanlar kesinlikle okumalılar...
gene güzel bir kitaptı ancak diğer ikisine göre biraz sıkıcıydı sanki kitap sonlara doğru sardı sanki en kısa zamanda serinin son kitabına başlayacağım.
Kitabın tek sevmediğim yanı Nora'nın her şeyi çabucak tekrardan öğrenmesi. Scott hiç beklemeden her şeyi onun hafıza kaybından sonra anlatıyor. -Vee ve Scot- -ew . kara el.
Genç okuyucular beğenecektir. Yakışıklı erkek ve doğaüstü güçleri olan kız var başka da bir şey yok.
olaylar gerçekten çok akıcı anlatılmış bayıldımmm
Serinin devamı ama herhangi bir şey kaybetmemiş. Başarılı bir seri olduğu açık bir gerçek.
Serini en sıkıcı kitabı buydu bence.
Bu kız salak yaa :P Başka bir şey demiyorum. Anita falan okuyayım bari. Aklı başında kadın karakter istiyorummmm :P
Benim için serinin en güzel kitabı.
nora'nın hafıza kaybetme olayını pek sevmedim doğrusu
Scott öldüğünde kendimi toparlayamadım.Hala aklıma geldikçe ağlayasım geliyor :'(
Patch'in Nora için kanatlarını feda etmesi kitabın en göz alıcı noktasıydı benim için . Böyle fedakarlık olmaz artık dedirtti bana . Nora ile Vee'nin dostluğu da gerçekten çok göz doldurucu . Bu ikiliye bayılıyorum. Kitabın sonunda Nora'nın "nefil" olması ve Hank'in ölmesi de ayrı bir merak uyandırdı bende . Bir solukta okuduğum heyecanın dinmediği bir kitaptı. Tavsiye ederim.
Gerçekten de çok basit yazılmış bir seriydi. Hiç bir kitabı yarım bırakmayı sevmediğim için almış bulunduğum serinin 3 kitabını gereksiz yere okudum ve pişmanım. Bu nedenle 4. kitabı okumaya yanaşmadım bile....
başıbiraz sıkıcı gelebilir amasonu harika bitiyo
Nora'nın hafıza kaybı beni öldürdü...
Bir çırpıda biten kitaplardan :)
Alacakaranlık gibi kitaplardan nefret eden bir insan olarak, kesinlikle çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceği. Fanastik, gerilim romanı olarak favori kitabım.










