sherrilyn kenyon
13.04.2013
Akıcı ve güzel bir kitaptı. Maalesef seri ve devamı ne zaman gelir kim bilir.
Baskı: Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)