F
ferdatmr

13.04.2013

8/10

Akıcı ve güzel bir kitaptı. Maalesef seri ve devamı ne zaman gelir kim bilir.

Baskı: Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)