Eser· Kitap

Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)

8.8/10(43)

Asil ve çok zengin bir ailenin oğlu olan Trakyalı Kyrian, deli dolu, yerinde duramayan sınır tanımayan bir yapıya sahipti. Cesur kişiliği ile çevresine hükmeder, kendi tutku ve istekleri dışında hiçbir şeyi umursamazdı. Ares´in gücü, Adonis´in yüzü ve vücudu ile Afrodit´in cinsel çekiciliğine sahip olan genç adamı gören tüm kadınlar, bu mağrur savaşçı prense sahip olabilmek için deli oluyorlardı. Tutkulu, arzulu, seksle ilgili her şeyin sembolü idi. Roma İmparatorluğu´nun en güçlü olduğu dönemde tek başına Romalılar ile savaşmış, hem kendisine hem ülkesine şan, şeref ve zenginlikler sağlamıştı. Bir süre bu dünyanın tek hakimi olduğu söylenir. Ta ki zalimce bir ihanetin sonucunda Gecelerin Hakimi oluncaya kadar... O şimdi dünya ile yeraltı alemindeki hayal ülkesinde yürümekte. O artık ne bir insan, ne de hayvan... Tamamen başka bir yaratık. O yalnızlık... O karanlık... O gecenin içinde bir gölge...

Baskılar7

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)

Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)

Erko yayıncılık

288 sayfaISBN 97899443388202008-01-01

Uykusuz Geceler

pegasus

Uykusuz Geceler

Uykusuz Geceler

Pegasus Yayınları

424 sayfa2012-01-01
Uykusuz Geceler

Uykusuz Geceler

pegasus yayınları

424 sayfa2012-01-01
Uykusuz Geceler

Uykusuz Geceler

Pegasus Yayıncılık

424 sayfaISBN 97860552897062012-08-01
Uykusuz Geceler

Uykusuz Geceler

424 sayfa

Uykusuz Geceler

Pegasus

424 sayfa2012-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.8/ 10
43 puan
10
18
9
12
8
5
7
6
6
1
5
0
4
0
3
1
2
0
1
0
Ccigdemotr· Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)
9/1013.04.2014

Okuduğum kaliteli kitaplardan biriydi... tabi ki önce Aşk Kölesini sonra da Gece Yaşayanları okudum ve bayıldım.olayların hiç duraksamadan akıp gitmesi çok güzeldi. En güzeli de esprili yaklaşımların bulunmasıydı. insan okurken kendi kendine kıkırdamadan duramıyor doğrusu. Eğlenceli zaman geçirmek isteyenler için mükemmel bir hayal dünyasının kapılarını aralıyor... İyi okumalar :)

Aaylara· Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)
3/1001.07.2013

güzeldi pek tanrı-vampir serileri sevmesemde beni cezbetmişti

Fferdatmr· Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)
8/1013.04.2013

Akıcı ve güzel bir kitaptı. Maalesef seri ve devamı ne zaman gelir kim bilir.

Mmervebircansen· Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)
7/1003.04.2013

Tarzı alışılmışın dışında olmasına rağmen yine de güzeldi.

Aaleynaaoztrk· Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)
10/1003.12.2012

herkes ilk önce aşk kölesini sonrada bu kitabı okusun muhteşemdi

Eeternity.y· Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)
9/1025.08.2012

pegasus uykusuz geceler adı altında basmış kitabı yanlışlıkla alıyordum son anda aynı kitap olduğunu fark ettim.. kitap tek kelime ile muhteşem akıcı seri romantik ve erotik

BBelinda· Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)
10/1007.07.2012

Kitap muhteşemdi ve şimdi pegasus yayınları bu kitabı tekrar basıyor ... ama bu haksızlık biz zaten ilk kitabı okuduk ikinci kitabı çıkarsanız ne olurdu sanki!

OOnly· Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)
10/1005.06.2012

Yazarın bağımlısı oldum. İnşallah diğer kitapları da hızlı bir şekilde çıkar

CCarpe_Diem· Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)
10/1026.05.2012

Kyrian ve Amanda çiftine bayıldım. Ayrıca Julian'ı da tekrra görmek harika oldu. Okumayının pişman olacağı çok keyifli bir kitap yazmış sherrilyn Kenyon. İçinde dolu dolu aşk, macera ve doğaüstülük vardı. :D

Hhayriye· Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)
10/1025.01.2012

harikaydı. çok sevdim. hatta bayıldım.. kesinlikle okunmalı

Hhulyami· Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)
9/1009.10.2011

Gece Yaşayanlar Sherrilyn Kenyon .. Harika bir romandı..Yazarın niçin bu kadar sevildiğini anladım bu romanı okuduktan sonra.. Yazar mitolojik kahramanlar ile gece yarısı avcılarını çok güzel harmanlamıştı..Bu romanda daha çok Alaca Karanlık serisinin romantizmini buldum diyebilirim... Yazar erotizmde de sınır tanımıyordu doğrusu..İki sevgilinin aşklarını,birbirlerine olan ihtiyacını çok güzel vermişti yazar... Okurken ihanetin bir erkeğe neler yaptırabildiğini de dehşet ile izledim.. Dark Hunter serisinin 4,kitabı olan orjinal adı Night Pleasures olan Gece Yaşayanların Aşkıda çok güzel anlatmıştı bana göre.. Trakyalı Kyrain'in uğradığı ihanet ile ruhunu satarak Gece Avcısı olması intikam için ruhunu satsa da onu feci şekilde aldatan karısına yine de kötülük yapıp intikamını bile alamaması bana ne erkekler var dedirtti..Çünkü bence sevmek sevdiğini ne olursa olsun bağışlamaktır.. Ama bu güzel gönüllü avcı sonunda Amanda ile karşılaştığına ondan etkilenmesi,bağlanması,onsuz yapamaması çok sevdim..Ne olursa olsun Amanda'nın sevdiği erkeği bırakmaması onun ile sıra dışı güçlerini birleştirmesi çok hoşuma gitti.. Kısacası ben bu yazarı ve bu kitabı çok beeğndim.En az Kedicikler kadar..Erko yayıncılığın bu kadar güzel bir serinin arkasında duramaması da bana çok ilginç geldi doğrusu.. Tek kelime ile harika bir Fantastik Roman Pegasus Yayinlarının bu seriye hak edeceği değeri vermesini umuyorum...

BBuk@· Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)
10/1004.07.2011

Biliyorum daha açlık kitabını tamamlamadım ama ne zamandır bu kitabı bekliyordum bir türlü siparişim gelememişti.Gelince hemen unuttum açlığıOnuda ekleyeceğim bir iki güne Türkiyede pek adı duyulmamış olsada süper bir seri.Kitap ülkemizde 2008 de basılmış.Ama çok tutulmadığı için devamı basımamış.Biraz reklamla çok satanlar listesine girebilir bence.Çünkü yurt dışında çok fazla fanı var bu serinin.Pegasus'un tekrar basacağı ile ilgili birşeyler duydum.Basıp basmayacaklarınıda sordum bakalım cevap bekliyorum.Orijinal adı Dark Hunter.2002 yıında yayımlanmaya başlanmış seri.Şu anda yurt dışında çıkmış 31 kitabı var.32 ve 33'üncü kitaplarda 2011 içerisinde çıkacaklar.Erko yayınlarının çıkardı kitap Gece yaşayanlar serinin dördüncü kitabı.Kitap mitoloji ve vampir ağırlıklı ama bu vampirler kan içmiyorar pek biraz farklılar.Üstelik yunan mitolojisinin tanrılarınıda bol bol görüyoruz.Afrodit Artemis Hades yarı tanrılar.Ben çok beğendim seriyi umarım devamınıda çıkarırlar.Serideki her kitapta farklı bir Dark Hunter'ın hikayesi anlatılıyor.Anlatıla karakterlerin bazılarını kitaptada göreceksiniz zaten.Ben en çok Acheron'un hikayesini merak etmekteyim.1000 küsür sayfalık bir kitap.Kitapta bol bol erotizim var ona göre okuyun yani Kitap kapağıda On Numara yani veeee söylemeden edemeyeceğim Kyrian'a aşık oldum yaaaaaaaaaaa

Benzer Kitaplar