E
eylül90

15.10.2012

7/10

tam Harukı Murakamı klasiği bana İmkansızın Şarkısını hatırlattı. kitap çok akıcı ve sürükleyici.insanın içindeki boşluğu derinlemesine nasıl izler bıraktığını anlatmış bize.

Baskı: Sınırın Güneyinde, Güneşin Batısında