
Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)
sherrilyn kenyon
C
Carpe_Diem
26.05.2012
10/10
Kyrian ve Amanda çiftine bayıldım. Ayrıca Julian'ı da tekrra görmek harika oldu. Okumayının pişman olacağı çok keyifli bir kitap yazmış sherrilyn Kenyon. İçinde dolu dolu aşk, macera ve doğaüstülük vardı. :D
Baskı: Gece Yaşayanlar (Dark-Hunter, #1) (2008 Erko yayınları)