
Yeniay (Alacakaranlık, #2)
stephenie meyer
Ş
şüheda kırmızı
10.02.2013
10/10
bu seride en sevdiğim kitaplarında bir 2 kitabını çok seviyorum hepsinide seviyorum ama bu bir ayrı çok güzel ve bira içinde avı hüzün özlem ve ayrılık var...
Baskı: Yeniay (Alacakaranlık, #2)