Eser· Kitap

Yeniay (Alacakaranlık, #2)

6.9/10(810)

Edward ve Cullen Ailesinin diğer üyeleri Bella'nın doğum günü için bir parti verirler, fakat Bella ısrarla karşı çıkar. Çünkü ortada büyük bir sorun vardır; Edward sonsuza dek genç kalacaktır, peki ya Bella? Kâbuslar, sırlar, imkânsızlıklar, seçimler ve kararlar... Bella ve Edward'ı yine zorlu bir mücadele bekliyor.Alacakaranlık'ın kahramanlarının aşk ve heyecan dolu macerası ''Yeniay''da hız kesmeden devam ediyor.

Baskılar3

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Yeni Ay

Yeniay (Alacakaranlık, #2)

Yeniay (Alacakaranlık, #2)

Epsilon Yayınevi

440 sayfa
Yeniay

Yeniay

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

6.9/ 10
810 puan
10
150
9
61
8
130
7
152
6
123
5
79
4
39
3
20
2
24
1
32
ZZebercett· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
3/1011.05.2015

Ah ergenlik ah :/

Kkamino· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
8/1006.02.2015

Başları sıkıcı ve ağır olsa da, kitabın yarısından sonrası gayet akıcı ve güzeldi. Devam kitabını da merak ediyorum.

BBlack Bird· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
8/1003.01.2015

Bu türdeki kitaplar içinde en iyisi. Henüz daha iyisini okumadım.

Mmezarlarınıza çiş yapacağım· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
1/1014.08.2014

les.

Ddoğa ece· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
7/1010.06.2014

Allah aşkına bu kitabı fantastik kitap seven kim okumamıştır ki ?

Iirem sena· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
6/1006.02.2014

Serideki en az beğendiğim kitap

EEsra fazlı· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
4/1017.12.2013

Eebrutly· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
6/1014.11.2013

serinin bence en vasat kitabı.

LLibrarian· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
8/1030.10.2013

Alacakaranlık serisi neden bu denli ilgi gördü diye çok düşünmüş ve hatta bu konu üzerinde seriyi okuyan arkadaşlarımla ziyadesiyle konuşmuşuzdur.Yazarın akıcı üslubu, mükemmel kurgusu da bu denli talebin tek nedeni değildi. İşin özünde erişilmeze duyulan büyük aşkın çok iyi dile getirilişi yatıyor. Bu erişilmezin var olmayan bir canlı türünden oluşu da zaten vampir çılgınlığını ciddi anlamda ilk başlatan seri olarak alacakaranlık kuşağı farklılığını yaratan diğer ayrıntıydı. Filmi çekilmeseydi ne olurdu diye sıkça düşünmüşümdür.Sanırım sadece ünü biraz daha geç yayılırdı o kadar.

MMemo· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
9/1028.10.2013

bu seriye değerlendirmelerim olumsuz olmuştur fakat bu kitap beni kendine çekti. iki günde bitirdiğim bir kitaptı. filmini izlemedim. insanın üstünde ayazlar bıraktığını söyleyebiliriz. o atmosfere ,konuya vesayir detaylara iyi hazırlanmışlar. (kabul,çok saçma bir yorum oldu)

TTimeLady· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
4/1013.09.2013

serinin belki de en gıcık olduğum kitabı.

Eeda fidan· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
10/1002.09.2013

serinin en beyendiğim kitabı

Hhetine26· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
7/1031.07.2013

Birinci kitaba göre kötüydü ama fena değil

Pprincessdot· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
6/1024.07.2013

Kimi noktalarda sürükleyici ama bir ilk kitabın ardından okumaya başlayınca sonunu getiremedim.

Kkitapyiyen· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
7/1006.07.2013

Gerçekten güzel bir fantastik roman;))

II was a Cullen· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
10/1010.06.2013

Tabii ki de böyle bir serinin 2.kitabından not kıracak değilim:-) Üstelik Robert'ın da serideki favorisi buymuş,benden söylemesi:-)

Eevamerve· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
6/1019.04.2013

Serinin en kötü kitabı.

Jjustice368· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
8/1001.04.2013

Kaliteli bir kitaptır. İlki kadar olmasa da okunur.

Kkomocotokoful· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
2/1004.03.2013

Serinin en gereksiz kitabı bana göre.

Vvelevki· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
4/1027.02.2013

kitapta tek etkilendiğim sahne sayfaları boş bırakarak sadece ayları yazması beni çok etkilemişti

PPismoruk· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
3/1019.02.2013

WUT ??!!

Ssmyyeazml· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
4/1011.02.2013

İlk kitabın verdiği tadı hiç bir şekilde vermedi...

Şşüheda kırmızı· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
10/1010.02.2013

bu seride en sevdiğim kitaplarında bir 2 kitabını çok seviyorum hepsinide seviyorum ama bu bir ayrı çok güzel ve bira içinde avı hüzün özlem ve ayrılık var...

Bberfin1d· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
8/1010.01.2013

Ayrılık yerleri pek hoşuma gitmese de okurken sıkılmadığım bir kitap.

Ddilek62· Yeniay (Alacakaranlık, #2)
9/1010.01.2013

Bu seriye bayılıyorum ama yeni ay içlerinden en sıkıcı olanıydı

Benzer Kitaplar