I
ipekaragoz

16.08.2013

10/10

Alacakaranlık gibi kitaplardan nefret eden bir insan olarak, kesinlikle çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceği. Fanastik, gerilim romanı olarak favori kitabım.

Baskı: Sessizlik (Fısıltı, #3)