elif şafak
20.08.2013
Okurken bir genç kızın hikayesi gibi gelse de, sonuna doğru bunun böyle olmadığının farkına varıyorsunuz. Geçmişe dair sorulara cevap arayan bir genç kız...Mutlaka okunmalı diye düşünüyorum.
Baskı: Baba ve Piç