C
candgny

24.08.2013

8/10

Erken Kaybedenler'den sonra okuduğum 2. kitabı. Hangi satırın altını çizsem bilemedim. Öyle güzel, öyle içten ki. Okuyan herkesin beni, bizi anlatıyor.dediği ya da diyebileceği bir kitap. Şükela.

Baskı: Hikayem Paramparça