M
mervebircansen

26.08.2013

8/10

Bende diğer kitap gibi çok güzel ve akıcıydı . Farklı bir hikaye olmasına rağmen hiç sıkılmadan okudum. Hele Anya 'nın Lucien'e sataşmaları çok komikti. Tek kötü yanı diğer iblislerin hikayelerinden bahsedip insanı merak ettirrmesi. Onun dışında çok güzeldi tavsiye ederim :)

Baskı: En Karanlık Öpücük (Karanlığın Efendileri Serisi, #2)