En Karanlık Öpücük (Karanlığın Efendileri Serisi, #2)
Asırlardır hayatta olmasına rağmen Anya, anarşi tanrıçası, bugüne dek tutku denilen şeyi tatmamıştır. Lucien’la karşılaşana dek… Lucien, ruhları öteki âleme taşıyan bir savaşçıdır ve daha ilk görüşte Anya’nın dikkatini çekmiştir. Lucien’ın büyüsüne kapılan Anya, onu elde etmek için artık her şeyi göze almıştır. Fakat Kronos, Yeraltı Dünyasının Efendisi Lucien’ın Anya’yı tutsak etmesini emretmiştir. Şimdi Lucien ve Anya içlerinde birbirlerine karşı güçlü bir arzu taşırken onları kontrol eden bu güçlere karşı da savaşmak zorundadır. Sonsuza dek lanetlenmiş, karşı konulamaz bir şekilde baştan çıkarıcı ve kesinlikle çok ateşli savaşçılar… Karanlığın Efendileri.
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(12)
Tüm puanları gör (49)İlki gibi bu da muhteşemdi.
Ahh ! Bu seri cidden harika bu adamlar cidden harika !!! Boyle iblisler olsun benim olsun daha ne olsun :D 1kitaptaki serinin 2 kitabi olan bu kitabin sonunda yine gozlerim dolu dolu bittirdim #Mitoloji ve #Fantastik hikayeleri bir arada sevenler icin harika birseri... Anya bir tanrica Lucien ise olum iblisinin olumsuz evi... kitapda macera kaos heycan hic bitmiyoe devamli.zirveye tasimakta sizi ... konuda mitolojide olunca eh tanrilarda.isin.icine bolca.karisiyor... Tanrilar iblislar ve titanlar ... Ah bu yazar ve bu seri harikaaaa !
yazarın ılk 3 kıtabı suanda tr de var ve serının ıcındekı en sevdıgım bu oldu kesınlıkle okumanızı tavsıye ederım
Bende diğer kitap gibi çok güzel ve akıcıydı . Farklı bir hikaye olmasına rağmen hiç sıkılmadan okudum. Hele Anya 'nın Lucien'e sataşmaları çok komikti. Tek kötü yanı diğer iblislerin hikayelerinden bahsedip insanı merak ettirrmesi. Onun dışında çok güzeldi tavsiye ederim :)
Harika bir seri ve devam kitaplarını da merakla bekliyorum.
2 .kitapta beklentileri boşa çıkarmıyor. anyanın espirilerine lucien çiçek diye seslenmesine hasta oldum hele ki lolipopu dicek kelimem yok :) serinin diğer kitaplarınında çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum.
Gerçekten beni nu seri ile tanıştıran şansımı seveyim :) Karanlığın Efendileri, başucu kütüphanesinde yerini almıştır. 1. Kitapda (En Karanlık Gece) Maddox'u (şiddet iblisini) okumuştuk, şimdi ise Ölüm İblisini taşıyan Lucifer'i okuyoruz. Gerçekten kurgusu ve anlatımıyla beni benden alan bir kitaptı. İki kitabı kıyaslayamıyorum bile ben ikiside biribirinden başarılıydı, serinin devamını merakla bekliyoruz.
İlk kitap kadar güzel değildi belki ama çok güzeldi ya. Seviyorum seni Showalter :D
bu seri muhteşem ötesi.... ne kadar sevdiğimi anlatamam.... okurken çook büyük bir keyif alıyorum.... ilk kitap kadar hatta ondan bile iyiydi En Karanlık Öpücük.... aksiyon hiç durmadı... son hızla ilerleyen çoook tatlı bir aşk vardı.... tek söyleyeceğim BU SERİ KAÇMAZZZZ!!!!!!
mükemmel bir kitaptı.
Bence En Karanlık Gece'nin yanında biraz vasat kalmış. Tamam güzeldi ama onun kadar değil..
Anya ve Lucien!!! Kesinlikle çok iyilerdi. Anyanın lucienin peşinde koşması ve onun reddedişleri :):) tabi birde kronosun emriyle anyayı öldürmek zorunda olması var tabi ama dozunda romantik, biraz şehvetli güzel bir kitaptı.
Benzer Kitaplar

En Karanlık Gece (Karanlığın Efendileri Serisi, #1)

Kördüğüm (Kördüğüm, #1)

Bazı Kızlar Isırır (Chicago Vampirleri Serisi, #1)

En Karanlık Zevk (Karanlığın Efendileri Serisi, #3)
Ejder Ateşi (Draki, #1)

Şimdi Mezar Zamanı (Gece Avcısı, #6)

İntikam Ateşi (Ateş, #3)

Mezarın Yüzü (Gece Avcısı, #5)

Arzuların Esiri (Immortals After Dark, #2)

Kan Ateşi (Ateş, #2)

