S
sedaflora35

16.11.2013

4/10

Gerçekten de çok basit yazılmış bir seriydi. Hiç bir kitabı yarım bırakmayı sevmediğim için almış bulunduğum serinin 3 kitabını gereksiz yere okudum ve pişmanım. Bu nedenle 4. kitabı okumaya yanaşmadım bile....

Baskı: Sessizlik (Fısıltı, #3)