
Sessizlik (Fısıltı, #3)
becca fitzpatrick
S
sedaflora35
16.11.2013
4/10
Gerçekten de çok basit yazılmış bir seriydi. Hiç bir kitabı yarım bırakmayı sevmediğim için almış bulunduğum serinin 3 kitabını gereksiz yere okudum ve pişmanım. Bu nedenle 4. kitabı okumaya yanaşmadım bile....
Baskı: Sessizlik (Fısıltı, #3)