elizabeth gilbert
26.11.2012
Okumayı çok isteyip 2 defa yarıya kadar gelip bıraktıgım bir kitap. Sevmedim. Sözcükleri ağır. Bir okudugunu anlamak için bir daha ve bir daha okuman lazım. Kitabını bi kenara atıp filmini izledim. :)
Baskı: Ye Dua Et Sev