Eser· Kitap

Ye Dua Et Sev

5.7/10(169)

Baskılar2

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Ye Dua Et Sev

Ye Dua Et Sev

Pegasus

456 sayfa2010-01-01
Ye Dua Et Sev

Ye Dua Et Sev

Pegasus

456 sayfa2010-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

5.7/ 10
169 puan
10
12
9
9
8
16
7
28
6
28
5
19
4
27
3
13
2
6
1
11
EElif **· Ye Dua Et Sev
1/1022.07.2014

berbat berbat tamamen zaman kaybı nasıl moda olduğunu hala anlamış değilim oldukça aptalcaydı

ÖÖznur akkaya· Ye Dua Et Sev
1/1018.01.2014

Kitap zaten matah değil, bir de tercümesi bu kadar kötü olunca hiç çekilmiyor.

Eebrurabiakizilel· Ye Dua Et Sev
2/1015.12.2013

Kitap benim için bir zaman kaybıydı. Fakat çok boş vakti olanlar alıp okuyabilir.

Mmuguu· Ye Dua Et Sev
7/1010.11.2013

Ne yazık ki filmini izledikten sonra okudum bu yüzden biraz sıkıldım diyebilirim. İkinci kitabı da almaya hiç ihtiyaç duymadım diyebilirim.

Kkübra8992· Ye Dua Et Sev
10/1019.06.2013

kitabı da filmi de harikaaaa

Ggizemtoker· Ye Dua Et Sev
4/1017.06.2013

Okumazsanız bir şey kaybedeceğinizi düşünmüyorum her iki kitabı da oldukça sıkıcı. Gezi ve yemek kitabı olarakta düşünebilirsiniz bir bakıma. Aşk romanı olmadığı kesin.

Kkusum· Ye Dua Et Sev
6/1002.06.2013

Filminden sonra okuduğum için,anlatımı bazen sıktı beni.Kitabı sevmeme rağmen Ye Dua Et Evlen'i merakla beklemedim hatta okumadım.Kitap hakkında iyi anılarım yok belki de bu yüzdendir.

LLaLa· Ye Dua Et Sev
5/1026.11.2012

Okumayı çok isteyip 2 defa yarıya kadar gelip bıraktıgım bir kitap. Sevmedim. Sözcükleri ağır. Bir okudugunu anlamak için bir daha ve bir daha okuman lazım. Kitabını bi kenara atıp filmini izledim. :)

Kkahveköğüğü· Ye Dua Et Sev
4/1022.10.2012

Boş vaktiniz yoksa gereksiz

Ssonnygez· Ye Dua Et Sev
3/1018.10.2012

sıkıldım sıkıldım sıktııı cok ama değişikti yinede... yasam tarzımı değiştirdim okurken sadece...

SSu Durulmaz· Ye Dua Et Sev
10/1020.09.2012

Harika bir kitap. Yer yer kendimi buldum. Kimi zaman Liz gibi cekip gitmek istedigimi fark ettim. Ülke ülke gezmek, yeni insanlarla tanismak, hatta bazilarina yardimca olmak ... Kendini Tanriya adamak ve mutsuz bir evliligin ardindan tekrar aski bulmak

Bbilge· Ye Dua Et Sev
4/1003.09.2012

Filmi çekildiğine göre çok iyi bir kitap olmalı diye düşünmüştüm ama bende tam bir hayal kırıklığı yarattı. hikayede pek bir akıcılık bulamadım. daha çok bir gezi kitabı. o yüzden beni pek sarmadı

Ggizemnurtozlu· Ye Dua Et Sev
7/1012.08.2012

2008 yılında, bölümümüzdeki yabancı bir hocamızın okuduğunu görüp merak edip okumuştum. Severek okudum.

Ppusechemistry· Ye Dua Et Sev
9/1003.08.2012

Bir insanın hayatta neler yaptığını fark ettiren bir kitap.Durup insan kendine 'Ben ne yapıyorum?Bu hayattan istediğim ne?' diye soruyor.Hayatınızdaki bazı şeylerden memnun değilseniz bu kitabı okuyarak kendinize gelebilirsiniz:)

Yyansıma· Ye Dua Et Sev
1/1025.07.2012

Kitapları yarım bırakmayı pek sevmem ama bu kitaba tahammül edemedim doğrusu. o kadar sıkıcı ki kitabı yarım bıraktığım gibi filmini de tam izleyemedim

Oortasekerli· Ye Dua Et Sev
1/1024.07.2012

yarım bıraktığım ender kitaplardan..

Eeldem· Ye Dua Et Sev
4/1018.07.2012

Abartılmış, ününü hak etmeyen kitaplardan..2 ayda bitirebildim. Hafif, çerez bir kitap olarak görmek istemiştim ancak bu değerlendirmeyi yapabilmem için en azından daha akıcı olmasını beklerdim. Bende mi bir sorun var bilmiyorum ama sanki yazar gereksiz ve yersiz anlatımlarla bezemiş kitabı. Puanımı en azından içsel yolculuk, kişinin özgürlüğü vb. konulara değindiği için veriyorum.

Mmyra· Ye Dua Et Sev
1/1010.07.2012

amerikan bakış açısıyla yazıldığı için bana hafif geldi. derinliği yok. bu yüzden yarım bıraktım. tavsiye etmem.

Sstylish· Ye Dua Et Sev
4/1010.07.2012

Umduğumu bulamadım, ya kitap çok abartıldı ya da benim hazırbulunuşluk düzeyime uymadı ...

CCanın cehenneme· Ye Dua Et Sev
1/1006.06.2012

en uzun sürede okuduğum kitap diyebilirim. okumak isteyenlere tavsiyem: okumayın. gerçekten çok sıkıcı ve tamamen vakit kaybı. ticari amaçla yazıldığı belli. okura kazandırdığı tek şey italya'ya gidip gezme isteği.

Nnoxell· Ye Dua Et Sev
2/1019.11.2011

vasat bir kitap. harcadığım vakte acıyorum.

Eelroy· Ye Dua Et Sev
3/1025.08.2011

Kitap,boşanmış mutsuz bir kadının 3 ülkede yaşadığı bir nevi kendini bulma hikayesini anlatıyor.Günlük gibi de diyebiliriz.İtalya,Hindistan ve Endonezya'da geçen zamanını anlatan 3 bölümden oluşuyor.İlk bölüm yani İtalya'da geçen bölüm fena değildi ki bunun en iyi olduğu bölümü olduğunu kitap bittikten sonra anlayacaktım. Kısaca benim fikrim vasat olduğu.Puanımıda İtalya bölümünde geçen güzel yemeklerin hatırına veriyorum.

Benzer Kitaplar