
Sorun Bende Değil, Sende
pinkfreud
E
esrarengiz23
09.01.2014
6/10
Aslında böyle kafa dağıtmak için alınınca keyifle okunuyor.Bence yazarın bazı tespitleri de çok yerinde.Ama bilindiği gibi edebi yönü olmayan bir kitap.İşte bir çeşit günce ve ben beğendim.
Baskı: Sorun Bende Değil, Sende