E
esrarengiz23

09.01.2014

6/10

Aslında böyle kafa dağıtmak için alınınca keyifle okunuyor.Bence yazarın bazı tespitleri de çok yerinde.Ama bilindiği gibi edebi yönü olmayan bir kitap.İşte bir çeşit günce ve ben beğendim.

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende