Eser· Kitap

Sorun Bende Değil, Sende

6.0/10(158)

“Bir kitap okudum hayatım değişti diyebilmeyi çok isterdim. Ama bir adam tanıdım ve hayatımın içine etti.” Siz hangisisiniz? Hayatının içine edilen “o kadın” mı? Yoksa bahsedilen “o adam” mı? Yoksa ikisi de olmak istemediğiniz için ne yapacağını bilemeyenlerden misiniz? İşte size aşkın ve aşksız kalmanın acısı, komiği; sorusu ve cevabı. Aşkın pembesi hiç bu kadar gerçekçi olmamıştı. Dişi bir Freud’un pembe koltuğuna uzanıp; dilerseniz kıkırdayın, dilerseniz öfkenizi katmerlendirip kalbinizle aklınıza bir ayar tutturun.

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Sorun Bende Değil, Sende

Sorun Bende Değil, Sende

353 sayfa

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

6.0/ 10
158 puan
10
22
9
16
8
18
7
21
6
17
5
15
4
14
3
9
2
10
1
16
Şşule uzundere· Sorun Bende Değil, Sende
1/1029.12.2015

Kitapla ilgili yorumumu buradan okuyabilirsiniz: http://suleuzundere.blogspot.com.tr/2015/12/kasim-okumalari.html

SScylla· Sorun Bende Değil, Sende
5/1020.09.2015

İster istemez pucca ile karşılaştırdım okurken. Pucca daha bizden daha normal. Pinkfreud çok elitist olmaya çalışmış. Bu kadar çok sevgili değiştirmek hiç bir mantığa sığmıyor o yüzden kitapta kendimden bir şeyler bulamadım. Kafa dağıtmak için okunur işte

SSevgi Özlü· Sorun Bende Değil, Sende
1/1011.09.2015

Tam bir rezalet!

UUlas_Col· Sorun Bende Değil, Sende
10/1025.08.2014

Pucca tadinda eglenceli, akici bir kitap. Bazi kisiler edebi degeri yok, insana bisey katmiyor gibi sacma yorumlar yapiyor. Kabul ediyorum ki bir dunya klasigi ta da bir Orhan Pamuk eseri degil fakat emek harcanarak yazilmis bir kitap neticede. Saygi gostermek lazim.

Iinci16· Sorun Bende Değil, Sende
8/1015.01.2014

çook güldüümm okurkeeen moral bozukluğuna çook iyi geliyor:))

Eesrarengiz23· Sorun Bende Değil, Sende
6/1009.01.2014

Aslında böyle kafa dağıtmak için alınınca keyifle okunuyor.Bence yazarın bazı tespitleri de çok yerinde.Ama bilindiği gibi edebi yönü olmayan bir kitap.İşte bir çeşit günce ve ben beğendim.

Kkürkmantolumadonna· Sorun Bende Değil, Sende
1/1025.11.2013

Cok basit bir kitap ergen işi

GG_and_P· Sorun Bende Değil, Sende
5/1021.11.2013

Zaman zaman bazı yerlerde gülümsememe sebep olsa da bana bir şey katmadığını düşünüyorum. Dili sade , basit . Boş zamanlarınızda kafa dinlemek için okuyacağınız tarzda bir kitap..

Mmadamkimse· Sorun Bende Değil, Sende
4/1030.10.2013

Vakit kaybı.

Bboleyn_anne· Sorun Bende Değil, Sende
2/1019.08.2013

Pucca çakması,gereksiz kitabımsı.

BBaykusunNotlari· Sorun Bende Değil, Sende
1/1019.08.2013

Vakit kaybı.

GGzm Gdr· Sorun Bende Değil, Sende
10/1028.04.2013

Süperdi

MMuasır· Sorun Bende Değil, Sende
4/1018.03.2013

Yetersizdi, fakat bazı yerleri de bi o kadar da iyiydi.

Kkomocotokoful· Sorun Bende Değil, Sende
4/1004.03.2013

Zaman geçirmek için okunabilecek bir kitap. Size ne katar o tartışılır.

Hhilaleeren· Sorun Bende Değil, Sende
2/1027.02.2013

vasıfsız.

Nnarçelen· Sorun Bende Değil, Sende
1/1012.11.2012

Vasat ötesi

Ggramofon· Sorun Bende Değil, Sende
2/1028.10.2012

Verdiğim paraya acımıştım

Ddidemmmm80· Sorun Bende Değil, Sende
2/1012.09.2012

Tatilde boş boş okunacak,kafayı yormayacak,eğlenilip gülünecek bir kitap Kazandırdığı birşey yok,gül ve geç...

Bburcu_· Sorun Bende Değil, Sende
1/1008.08.2012

zaman geçirgeç.

Oortasekerli· Sorun Bende Değil, Sende
5/1024.07.2012

hayatınızdan parçalar bulabileceğiniz düz,basit cümleleriyle kolay okunabilir bir kitap.

Rrgöktaş· Sorun Bende Değil, Sende
2/1024.06.2012

verilen paraya ve harcanılan zamana kesinlikle değmeyen samimiyetsiz olaylar arasında kopukluklar olan bir kitap.

Ppumpkin35· Sorun Bende Değil, Sende
4/1020.05.2012

Açıkçası PuCCa'nın iki kitabını okuduktan sonra vasat, hatta vasatın altında buldum diyebilirim. Okurken ne kahkahalara boğuldum, ne de üzüldüm. Anlatımı soğuk ve samimiyetsiz geldi. Kısacası pek beğenmedim ancak ikinci kitabını da almış olduğum için onu da okuyacağım ne yazık ki...

Ccarpe diem· Sorun Bende Değil, Sende
9/1019.05.2012

işlkjh

Iiroshjum· Sorun Bende Değil, Sende
9/1013.05.2012

çok sevdim.bu kız tıpkı bana benziyor :D

MMühür Gözlüm· Sorun Bende Değil, Sende
7/1022.03.2012

Tarzım olmamasına rağmen okurken çok güldüm, eğlenceli yazın okunacak hafif bir kitap.Oturup saydım 49 erkek ismi var.Bu kadar abartılmasa daha iyi olurmuş.

Benzer Kitaplar