Kabuk Adam
Kabuk Adam

aslı erdoğan

9/10

Kitabı bitirdiğimde bciddi bir hüzün duygusu içine girmiştim hala kitabı hatılayınca aynı şiddette hüzünlenebiliyorum.Kitabın dili çok sade ve etkileyiciydi.

Baskı: Kabuk Adam