Eser· Kitap

Kabuk Adam

8.3/10(155)

Dünya okurlarınca geleceğe kalacak elli yazar arasında sayılan Aslı Erdoğanın yayımlandığı günden bugüne değerini ve yerini hiç kaybetmemiş ilk romanı: Kabuk Adam. Türk edebiyatında olduğu kadar dünya edebiyatında da yeni bir yazarın doğuşuna tanıklık eden bir kitap. Şık olmakla cinayet işlemek arasındaki o çok ince çizginin öyküsü.

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Kabuk Adam

Kabuk Adam

Everest Yayınları

155 sayfa2017-06-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.3/ 10
155 puan
10
38
9
39
8
31
7
30
6
10
5
4
4
1
3
1
2
1
1
0
TTuncer Şengöz· Kabuk Adam
6/1003.08.2017

Aslı Erdoğan'ın okuduğum ilk romanı. (Aynı zamanda yayımlanmış ilk romanı.) Anlatımını, betimlemelerini çok beğendim. Romanda olayların geçtiği kumsal ve oteli, otelin yakınındaki gettoları görmüş kadar oldum. Konunun çok ilgimi çektiğini söyleyemem. Bir okur olarak daha farklı kurguları seviyorum. Gene de Aslı Erdoğan'ın okunmaya değer bir yazar olduğunu düşünüyorum - özellikle de Kabuk Adam'ın ilk romanı olduğu göz önüne alınırsa...

Kkalamar· Kabuk Adam
9/1014.03.2017

Herkesin hayatında haykırmak isteyip söyleyemedikleri, yapmak isteyip yapamadıkları ve geçmişinden gelen boşlukları, kayıpları ve keşkeleri vardır mutlaka... Kendimizi, kişiliğimizi bunların arasında bulur; çekip çıkartırız. Ben de kitapta zaman zaman kendimi buldum ve keyifle okudum.

Ssezitosh· Kabuk Adam
7/1025.02.2017

Mucizevi Mandarin'den sonra okuduğum ikinci Aslı Erdoğan kitabı.Konu itibariyle yer yer fazla uzatılmış olduğunu düşünsemde yine de anlatımı ve konuya daha çok psikolojik açıdan yaklaşması beğendiğim tarafları oldu. ''Her iyi niyet taşını ters çevirin,altında bir alçaklık saklıdır.''

Eefendi zibidi· Kabuk Adam
7/1009.02.2017

Yazarın Mucizevi Mandarin kitabındaki anlatım dilini daha çok beğenmiştim. Tabii bu kitabın ilk kitap olması sebebiyle, diğer kitapta dilin gelişmiş olması olağan. Bunda bir sıkıntı yok. Ancak konu da pek ilgi çekici değildi. Kurgu zayıftı. Sadece psikolojik faktörler oldukça gerçekçiydi. Karayipler'de geçmesi bakımından egzotik bir tarafı da vardı. Örneğin rastalı saçların anlamını ben ilk defa bu romanda öğrendim. Daha sonra roman "bakalım esas kız bekaretini kime verecek" noktasında ilerledi uzun bir süre. Bu da birazcık sıktı beni.

Mmugem· Kabuk Adam
9/1001.02.2017

hani tek seferde okuyup anlayacağın ama asla kuramayacagin yazamayacağın cümleler vardır. işte bu kitap böyle cümlelerle bir çırpıda bitiveriyor. dili zengin betimlemeleri güzel hikayesi etkileyici bir kitap. kendisiyle bu kitapla tanıştım. devam edeceğim;)

Ee_e· Kabuk Adam
8/1017.01.2017

Eleştirilecek bir çok yönü olduğunu düşündüğüm ama etkileyici ruh ve kişilik tahlillerini barındırdığı için çekici bulduğum bir kitap..Kalemi sağlam, yazısı okunur bir yazar..

SSof!· Kabuk Adam
7/1015.11.2016

Kapağını okuyup çok şey beklediğim kitaplardan biriydi. Aşk kitabı olarak tanıtılsa da bence aşk kitabı olduğu söylenemez, son kısmında "Bu mudur büyük aşk yani?" dediğim oldu. Belki kitap bana kısa geldi belki de olaylar yetersiz.Ama yazarın dili çok güzel ve akıcıydı.

Bbstmlg· Kabuk Adam
7/1028.10.2016

anlatı şeklindeki yazıları daha başarılı..

BBig10Doss· Kabuk Adam
10/1010.12.2015

Ana karakterimiz bir Fizikçi ve bu işi sevmeyerek yapıyor. Karayiplerdeki bir seminer fırsatını, "Zaten beş parasızım, ömrümde bir daha ne zaman Karayiplere gidebilirim ki" diyerek kabul ediyor. Orada kendini, yaşamı sorgulayacağı ve bir çok şey öğreneceği Kabuk Adam'la tanışıyor. Kabuk Adam ; insanları görünüşüyle yargılamamayı, dürüstlüğü, içtenliği ve daha bir çok şeyi öğretiyor bizlere...

Eenamels· Kabuk Adam
10/1018.06.2015

..."Tropiklerde, o gözden ırak adada öğrendim ki, cennetle cehennem iç içedir, ancak bir katil bir peygamber olabilir ve insan bir başkasına, aynı karabüyü ayinlerindeki gibi, dönüşebilir, çünkü insanın tam zıddı gene kendisidir."... Kelimelerin dizilişi,sade, akıcı anlatım,kurgu..bir solukta okunuşu ve sonra bıraktığı kendi bütünlüğümü sorgulatan iz ,güzel,çok güzeldi...

Oozgevedugme· Kabuk Adam
10/1022.12.2014

bazı kitaplar hiç bitmese derim, öylesine tadı damağımda kalır..."hepimizin hayatında yaşamın şarkısını öğrendğimiz bir "kabuk adam" vardır...yoksa da avuçlarında bir kuş tutarcasına gözbebeklerinin ta içinde saklayabilen biri olsun herkesin hayatında....

Ttulin cosgun· Kabuk Adam
10/1031.10.2014

Diliyle anlatim tarziyla kurgusuyla muhtesem bir kitapti.Tadi damagimda kaldi.Ve sanirim Asli Erdogan`a asik oldum :) Iyi ki okudum iyi ki tanidim kalemini Asli`cim :)

Wwertherist· Kabuk Adam
8/1010.08.2014

Kitap sizi coğrafyasıyla beraber içine öyle alıyor ki kendinizi tropiklerde bir ağaca yaslanmış olayları seyrederken buluyorsunuz.Son sayfaya kadar heyecanınızı diri tutmayı da başarıyor.Fakat bu kitaba aldanıp da Kırmızı Pelerinli Kent'i almaya koşmayın hayal kırıklığına uğrarsınız.

Bbilgeşirin· Kabuk Adam
9/1004.02.2014

çok çok güzel bi kitaptı.hani kitabın son sayfasını okuyup kapattıktan sonra keşke bitmesin dediğimiz kitaplar vardırya işte öyle bi kitaptı.olayları anlatıken gösterdiği ustalık betimlemeler harikaydı.kesinlikl okuyun :)

9/1027.01.2014

Kitabı bitirdiğimde bciddi bir hüzün duygusu içine girmiştim hala kitabı hatılayınca aynı şiddette hüzünlenebiliyorum.Kitabın dili çok sade ve etkileyiciydi.

Ggbfb35· Kabuk Adam
7/1006.01.2014

Aslı Erdoğan'ın okuduğum ilk kitabı. Üslubu çok farklı. Kelimeleri ustalıkla harmanlamış. İç dünyası karmaşık bir karakteri enteresan bir olayla anlatıyor. Diğer kitaplarını da merak ediyorum. Kitap kısa olduğu için sıkılmadan bir çırpıda bitiriliyor.

Eesther· Kabuk Adam
10/1023.12.2013

karayipler'e gidip orada yaşama isteği uyandıran kitap. aslı erdoğan'la tanışmam ilk bu kitapla oldu ve sanırım diğer tüm kitaplarını okuyacağım.

Mmervekorcum· Kabuk Adam
9/1013.12.2013

Muhteşem bi dil kullanılmış . Eski bi klasik okur gibi oluyo insan bi an hemen sonra dün yazılmış gibi geliyo . Okudukça böyle sürüp gidiyo . Bence okunması gereken 1000 kitap içinde ilk 100 e onun içinde de ilk ona girer . .)

Ddelimi-ne· Kabuk Adam
9/1001.10.2013

Bazı kitapların yoruma ihtiyacı yoktur. Okursun ve mutlu olursun.

LLavin· Kabuk Adam
9/1023.07.2013

Zamanın durduğu, sadece kendiniz olduğunuz bir yere yolculuğa çıkmak istiyorsanız, dahası buna ihtiyacınız da varsa hiç durmayın, hemen okuyun! http://kitapsiginagi.blogspot.com/2013/07/kabuk-adam.html

Mmuratseker· Kabuk Adam
8/1002.12.2012

Geleceğin 50 yazarı adayı arasında gösterilen Aslı Erdoğan'ın sadece bu kitabını okudum ve etkilenmemek elde değil. Gayet başarılı bir anlatımı var. Karakterler sanki bir yerlerden tanıdık havasında yanınızda beliriyor. Tavsiye üzerine okuduğum kitabı, tavsiye ederim.

KKARAMELA· Kabuk Adam
10/1028.11.2012

Bir solukta merakla okuduğum çok güzel bir kitapdı.Kesinlikle okumayanlara tavsiye ederim.

Iiroshjum· Kabuk Adam
10/1011.11.2012

Uzun zamandan sonra beni çok derin etkileyen bir kitap diye bahsedeceğim herkese...Harikaydı...

ZZahide· Kabuk Adam
7/1020.08.2012

sonu daha dramatik olabilirdi

Ssophiee· Kabuk Adam
5/1009.07.2012

aslı erdoğan'ı köşe yazılarından sonra yazar olarak keşfettim...güzeldi,değişikti....

Benzer Kitaplar